Løbe/lunte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

AnneBJ

B&J skriver:

Mange mange tak sikke en mase gode tips.... den app du snakker om kan man få den også uden en iphone??

puhhh 2-3 km lyder ski da langt hihihihihihhi selv om jeg går 4km bare frem tilbage fra arbejde og når jeg skal aflevere og hente daniel ihhihihi

jeg må lige ind og tjekke det link du har lagt... er bare så bange for jeg slet ikke kan men puhh det er svært at vende ens hjerne

Du KAN!! Tænk på, at du ikke behøver længere end du føler du kan holde til. Så går du bare igen. Hvis du er vant til at gå omkring 4 km, tror jeg du vil blive overrasket over, hvor langt/længe du faktisk kan løbe!

Appen fås ihvert fald til android også, jeg har en samsung og det virker upåklageligt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

B&J

AnneBJ skriver:

Du KAN!! Tænk på, at du ikke behøver længere end du føler du kan holde til. Så går du bare igen. Hvis du er vant til at gå omkring 4 km, tror jeg du vil blive overrasket over, hvor langt/længe du faktisk kan løbe!

Appen fås ihvert fald til android også, jeg har en samsung og det virker upåklageligt! 

uhhh... hvad hedder den app den må jeg jo eje det er et skridt frem ... jeg glæder mig til at se hvad min krop siger især når jeg stadig har en del på side bene

Anmeld

23. juni 2012

AnneBJ

B&J skriver:

uhhh... hvad hedder den app den må jeg jo eje det er et skridt frem ... jeg glæder mig til at se hvad min krop siger især når jeg stadig har en del på side bene

Mit BMI er på 26,6 eller deromkring i hvert fald, men jeg har tabt de første 10 kg, så jeg mente det var på tide at begynde at "stramme op" også... Men det er bare ekstra vigtigt at lytte til kroppen - især leddenes - signaler, når man stadig vejer lidt mere end hvad godt er! 

Den hedder bare Endomondo, husk at slå gps til på telefonen når du skal bruge den.. det  glemte jeg første gang, rimelig surt! 

Anmeld

23. juni 2012

B&J

AnneBJ skriver:

Mit BMI er på 26,6 eller deromkring i hvert fald, men jeg har tabt de første 10 kg, så jeg mente det var på tide at begynde at "stramme op" også... Men det er bare ekstra vigtigt at lytte til kroppen - især leddenes - signaler, når man stadig vejer lidt mere end hvad godt er! 

Den hedder bare Endomondo, husk at slå gps til på telefonen når du skal bruge den.. det  glemte jeg første gang, rimelig surt! 

jaaa jeg mangler stadig 20kg.. så der er rimelig meget at slos med inu og plus alt det ekstra hud jeg har...

hihihi nu må jeg se om jeg kan finde ud af at slå gps til min mobil også

Anmeld

23. juni 2012

Studerendemor

Jeg skifter imellem at gå og spurte, alt hvad jeg kan. For at forbrænde så meget som muligt, jeg skal tabe mig rigtig meget

Anmeld

23. juni 2012

B&J

skrivemaskine skriver:

Jeg skifter imellem at gå og spurte, alt hvad jeg kan. For at forbrænde så meget som muligt, jeg skal tabe mig rigtig meget

puhh det lyder hårdt også i starten???

Anmeld

23. juni 2012

Studerendemor

Jeg har førhen løbet langt ca 10 km (før graviditet) Og jeg kan meget bedre lide denne her måde. I starten behøver du ikke at spurte ret lang tid ad gangen...

Anmeld

23. juni 2012

B&J

skrivemaskine skriver:

Jeg har førhen løbet langt ca 10 km (før graviditet) Og jeg kan meget bedre lide denne her måde. I starten behøver du ikke at spurte ret lang tid ad gangen...

nej men nu er jeg helt NY så tror ikke lige jeg skal spurte nogle steder... det ville blive alt alt alt for hårdt

Anmeld

23. juni 2012

Dinna88

hej!
Jeg vil utroligt gerne hjælpe dig, men LIGE i dag orker jeg ikke at sætte mig ned og skrive en masse Men i morgen!

Jeg kan både hjælpe dig med et program, udstyr, vejrtrækning/puls, hvordan du bedst kommer til at løbe længere osv - om det måske overhovedet er løb du skal ud i? Løb er en af de hårdeste træningsformer; selv når du er i god form er løb hårdt! Så for en der er i nogenlunde form er det meget hårdt, for en der slet ikke er i form, måske overvægtig, er det ren tortur. 

Anmeld

23. juni 2012

HeXeri

B&J skriver:

Hej til alle jer der løber eller har løbt....

jeg har gået med tanken om at jeg skal starte op stille og roligt... nu har jeg jo endelig en masse kg på bagen og kunne godt tænke mig at holde det ved at løbe lunte til at starte med...

er der nogle der kan fortælle lidt om dem selv og hvordan de startede op og hvad er godt og hvad er dårligt osv

Start med at gå. 3 ugers tid hvis du er i virkelig dårlig kondi. Så kan du langsomt øge tempoet uden du risikerer irriterende skader så du skal finde alt din motivation frem igen. Lav en rute med en masse bakker, jeg er velsignet med en hel park fyldt med trapper og andet godt - måske du har noget lignende i dit område?
Har du trapper, er de generelt en frygteligt god ide at give sig i kast med. Husk at rette ryggen og stramme dine mavemuskler, de er modbydelige og de virker  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.