Perler til grønlandsk perlesyning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. juni 2012

twinny

michelledam skriver:

Som du kan se her er et startsæt ret dyrt.

http://www.jm-perlen.dk/shop/?page=shop/browse&amp ;page_title=sys%E6t%20perlesyning%20/%20kits%20for %20beadwork&category_id=f3b6cf7ba345f0071d1a4b eaf7f0b40d&category_parent_id=19300e5ff2745095 9f80e4b99e61a5dd&ps_session=e8fae9b90d99487147 59a7584dcb5a69

Self alt efter hvad man vil lave.

Men du er også velkommen til at selv købe en startpakke og hvis du behøver hjælp spørger du bare

Puhha.. Ja det er dyrt. Du må jo have for mange 1000 kr der.

Jeg overvejer lige til imorgn, om jeg har tid til at begynde på endnu et projekt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Mother-love

twinny skriver:

Puhha.. Ja det er dyrt. Du må jo have for mange 1000 kr der.

Jeg overvejer lige til imorgn, om jeg har tid til at begynde på endnu et projekt.

Ja har for rigtig mange penge. Perlerne alene er der for ca 10.000 kr. Mener hæfterne koster 40- 50 kr stykket. Men tænk du bare over det så kan du altid vende tilbage

Anmeld

23. juni 2012

rytter65

jydeinden skriver:

gid jeg havde penge søde, for er lige sådan noget jeg godt gad at lære og pusle med, men det er sgu småt her i hjemmet desværre.

men om ikke andet kan jeg da oppe den for dig

lykkens gudinde.... lige hvad jeg savner, jeg mistede alt jeg havde lige magen til, i en husbrand, og  har savnet det siden , men ikke orket at skulle starte forfra..... men nu er der en engel der har sendt et budskab.....

jeg er meget interesseret.... og håber vi kan aftale en pris der er rimelig for begge parter... ¨å vil jeg gerne investere i den hele pakkeløsning....

jeg er lidt lost i forhold til hvor jeg skal starte med bud!

Anmeld

24. juni 2012

Mother-love

rytter65 skriver:

lykkens gudinde.... lige hvad jeg savner, jeg mistede alt jeg havde lige magen til, i en husbrand, og  har savnet det siden , men ikke orket at skulle starte forfra..... men nu er der en engel der har sendt et budskab.....

jeg er meget interesseret.... og håber vi kan aftale en pris der er rimelig for begge parter... ¨å vil jeg gerne investere i den hele pakkeløsning....

jeg er lidt lost i forhold til hvor jeg skal starte med bud!

Hje med dig.
Åhhh er ked af at høre det du har været ude for. Det fortjener ingen.

Men self kan vi finde ud af noget. Så vi begge er glade. Så vi må forhandle lidt frem og tilbage.

Men først skal vi finde ud af hvor meget du vil have? Og hvad du vil have?

Anmeld

24. juni 2012

rytter65

michelledam skriver:

hej piger.

10 kg perler + det løse, i alle regnbuens farver.
perler pakket om men stadig med nr i posen.
plus ris og voksperler, i forskellige farver som str. flest guld, sølv og mørk rød
11 originale elises opskrift hæfter
25 originale stenboden opskrift hæfter
43 kopieret opskrift hæfter
alt fra påske, jul og div.

div. fra nåle, stivelsesvæske, små poser, tråd, piberenser, gardinringe,
flamigo og vat kugler, æg, hjerter, hus og klokker i forskellige str.

sælges samlet eller hver for sig.

Byd, der er for rigtig mange penge så seriøse bud

hej  jups kom vist til at skrive et citat til en forkert, i din annonce.... men jeg er meget interesseret..... 5000.- er det et rimeligt bud

Anmeld

24. juni 2012

Mother-love

rytter65 skriver:

hej  jups kom vist til at skrive et citat til en forkert, i din annonce.... men jeg er meget interesseret..... 5000.- er det et rimeligt bud

Ja altså jeg vil sige der er for rigtig mange penge.
Men ja hvis du vil have det hele. Så er jeg kommet af med det. Men jeg har også utrolig ondt af at du har mistet dit så tragtisk.
men vi kan godt sige 5000 kr hvis du også synes det er fair. Selvom jeg havde forventet lidt mere for det. Så kan vi sige at det er en deal.

Men er det noget du kan hente eller?

Anmeld

24. juni 2012

twinny

Jeg springer over i denne omgang, søde.

Har rigeligt at se til i øjeblikket..

Anmeld

24. juni 2012

Mother-love

twinny skriver:

Jeg springer over i denne omgang, søde.

Har rigeligt at se til i øjeblikket..

Det er helt okay
Jeg ville skam heller ikke have ret meget overskud hvis jeg var mor til tvillinger hehehe

Anmeld

24. juni 2012

twinny

michelledam skriver:

Det er helt okay
Jeg ville skam heller ikke have ret meget overskud hvis jeg var mor til tvillinger hehehe

Høhø. Nej synes hænderne er rimelig fulde i øjeblikket. OG når de sover er jeg jo baby.dk

Anmeld

24. juni 2012

Mother-love

twinny skriver:

Høhø. Nej synes hænderne er rimelig fulde i øjeblikket. OG når de sover er jeg jo baby.dk

Hehe ja det skal jo også passes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.