Perler til grønlandsk perlesyning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.784 visninger
33 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Mother-love

Ca. 5 kg toho perler 9.0 til perlesyning forskellige farver. Sælges for 600 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

jydeinden

michelledam skriver:

hej piger.

10 kg perler + det løse, i alle regnbuens farver.
perler pakket om men stadig med nr i posen.
plus ris og voksperler, i forskellige farver som str. flest guld, sølv og mørk rød
11 originale elises opskrift hæfter
25 originale stenboden opskrift hæfter
43 kopieret opskrift hæfter
alt fra påske, jul og div.

div. fra nåle, stivelsesvæske, små poser, tråd, piberenser, gardinringe,
flamigo og vat kugler, æg, hjerter, hus og klokker i forskellige str.

sælges samlet eller hver for sig.

Byd, der er for rigtig mange penge så seriøse bud

gid jeg havde penge søde, for er lige sådan noget jeg godt gad at lære og pusle med, men det er sgu småt her i hjemmet desværre.

men om ikke andet kan jeg da oppe den for dig

Anmeld

23. juni 2012

Mother-love

jydeinden skriver:

gid jeg havde penge søde, for er lige sådan noget jeg godt gad at lære og pusle med, men det er sgu småt her i hjemmet desværre.

men om ikke andet kan jeg da oppe den for dig

Hej med dig. Det er også noget af det mest fantastiske jeg nogensinde har lært. Men må sælge det da jeg må indse at jeg ikke kan klare at lave den slags mere pga mit piskesmæld.
Men vis det er du måske kunne være indteresseret kunne jeg lave en lille pakke til dig med vejledning om hvordan du skal gøre. Med perler, opskrift og flamingo kugler. Så kunne du få det til billige penge da det jo kun er en lille pakke?

Anmeld

23. juni 2012

jydeinden

michelledam skriver:

Hej med dig. Det er også noget af det mest fantastiske jeg nogensinde har lært. Men må sælge det da jeg må indse at jeg ikke kan klare at lave den slags mere pga mit piskesmæld.
Men vis det er du måske kunne være indteresseret kunne jeg lave en lille pakke til dig med vejledning om hvordan du skal gøre. Med perler, opskrift og flamingo kugler. Så kunne du få det til billige penge da det jo kun er en lille pakke?

altså vil i hvertfald gerne lære det, men lige nu ved jeg slet ikke hvordan økonomien ser ud for juli måned, så indtil da må jeg nok hellere melde pas, men vender da lige tilbage når jeg ved mere

Anmeld

23. juni 2012

twinny

Det er bare så spændende ud. Det kripler (staves?) helt i fingerne. Selvom jeg ikk aner hvordan man gøre  Eller hvad det er.

Anmeld

23. juni 2012

Mother-love

jydeinden skriver:

altså vil i hvertfald gerne lære det, men lige nu ved jeg slet ikke hvordan økonomien ser ud for juli måned, så indtil da må jeg nok hellere melde pas, men vender da lige tilbage når jeg ved mere

Okay, men du har ihvertfald fået tilbuddet. Og hvis det ikke er solgt kan du altid vende tilbage og så gælder tilbuddet stadig

Anmeld

23. juni 2012

Mother-love

twinny skriver:

Det er bare så spændende ud. Det kripler (staves?) helt i fingerne. Selvom jeg ikk aner hvordan man gøre  Eller hvad det er.

Åhhh det er også rigtig hyggeligt kan du tro. Og utrolig nemt når man bare lige har fundet ud af hvordan det skal gøres. Men også en utrolig tidsdræber. Hehehe
Jeg har selv lavet en masse sødt julepynt. Du kan jo sige til hvis du vil lære det. Står gerne til rådighed

Anmeld

23. juni 2012

twinny

michelledam skriver:

Åhhh det er også rigtig hyggeligt kan du tro. Og utrolig nemt når man bare lige har fundet ud af hvordan det skal gøres. Men også en utrolig tidsdræber. Hehehe
Jeg har selv lavet en masse sødt julepynt. Du kan jo sige til hvis du vil lære det. Står gerne til rådighed

høhø.. jeg overvejer lige...  Hvad koster sådan noget?

Ved ikke lige om tiden er til det med to basser, der er begyndt at rive hinanden i håret.

Anmeld

23. juni 2012

Mother-love

twinny skriver:

Ved ikke lige om tiden er til det med to basser, der er begyndt at rive hinanden i håret.

Det er desværre en lidt dyr hobby. Men hvis det er kan jeg som jeg har tilbudt en anden. Give dig en lille startpakke billigt med det hele plus vejledning. så kan du jo altid finde ud af om det er noget du vil invistere i.

Anmeld

23. juni 2012

Mother-love

twinny skriver:

Som du kan se her er et startsæt ret dyrt.

http://www.jm-perlen.dk/shop/?page=shop/browse& ;page_title=sys%E6t%20perlesyning%20/%20kits%20for %20beadwork&category_id=f3b6cf7ba345f0071d1a4b eaf7f0b40d&category_parent_id=19300e5ff2745095 9f80e4b99e61a5dd&ps_session=e8fae9b90d99487147 59a7584dcb5a69

Self alt efter hvad man vil lave.

Men du er også velkommen til at selv købe en startpakke og hvis du behøver hjælp spørger du bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.