Andersigne, Anders and..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Momster89

Tauf skriver:

Jeg kommer sådan til at tænke på en sang som jeg selvfølgelig ikke kan huske .. Det der er noget med en jernbane og en nøgen danserinde :-):-)

Kan i huske den??

På en jernbaneskinne lå en nøgen danserinde og kløede sig i numsen med en bambuspind. Da pinden blev for lille holdt det op med at kilde makkke dille makke dalle makke numsehul

Er det den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

MyLove E

Solveig89 skriver:

På en jernbaneskinne lå en nøgen danserinde og kløede sig i numsen med en bambuspind. Da pinden blev for lille holdt det op med at kilde makkke dille makke dalle makke numsehul

Er det den?

Ja:-):-):-)

Anmeld

22. juni 2012

Trine89

Denne her sang vi meget i folkeskolen, den går på samme melodi som: andersigne, anders and og rip, rap rup.

Var du med dengang, da de døvstumme sang, og de fingerløse spilled' på kla-ver-ver-ver, og en død mand hang på et rustent søm og sang: Vil du med mig ud i skoven, når jeg dør dør dør?Nej, gu' vil jeg ej, for mit navn er Nikolaj, jeg var fem og tyve år, da jeg blev født født født, og min mor var akrobat, og min far var tinsoldat, og jeg selv var en lille rød to-mat-mat-mat.

Anmeld

22. juni 2012

M (:

Trine89 skriver:

Denne her sang vi meget i folkeskolen, den går på samme melodi som: andersigne, anders and og rip, rap rup.

Var du med dengang, da de døvstumme sang, og de fingerløse spilled' på kla-ver-ver-ver, og en død mand hang på et rustent søm og sang: Vil du med mig ud i skoven, når jeg dør dør dør?Nej, gu' vil jeg ej, for mit navn er Nikolaj, jeg var fem og tyve år, da jeg blev født født født, og min mor var akrobat, og min far var tinsoldat, og jeg selv var en lille rød to-mat-mat-mat.

Anmeld

22. juni 2012

Savannah

B&J skriver:

jaaa kan tydlig huske den

men jeg sang altid noget mere bagefter men kan ikke huske det

kun det her:

da jordmoren gik var der højt musk

for den lille og den store spilled' rockmusik  

Anmeld

22. juni 2012

Savannah

Deeejlig nostalgisk tråd

Anmeld

22. juni 2012

Ciss

Trine89 skriver:

Anmeld

22. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jaaa, og De har den endda i dagplejernes sangbog herude hvor jeg høre til

Anmeld

22. juni 2012

Mother-love

Åhhh ja hvor vækker det minder. Sang dog anders and lagde sig ned.

Der er også den der kan ikke helt huske den men noget med

Coca, coca cola, zia, zia fun, akauo i love you, ankar dabanka bussemand eller noget i den stil hahahah

Anmeld

22. juni 2012

Pige2009

HeidiØ skriver:

Herligt herligt!! Og så det der håndklapsjov man lavede...

Ligesom den der...: Anna Diaaaana, annaaaa musik bum bum bum, annaaaa musik my darling, anna diaaaaana! ... osv..

Ååååhhh disse minder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.