Andersigne, Anders and..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

MorDk

HeidiØ skriver:

Herligt herligt!! Og så det der håndklapsjov man lavede...

Ligesom den der...: Anna Diaaaana, annaaaa musik bum bum bum, annaaaa musik my darling, anna diaaaaana! ... osv..

Ja for pokker... den sad jeg liiiige og tænkte på... *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Laulund87

Ja for pokker! Og det er den helt rigtige udgave, de andre eksempler er helt forkerte haha

Anmeld

22. juni 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

HHiHih

Ja for pokker... den sad jeg liiiige og tænkte på... *S*

Hihi

Blev ved at tænke på: Ali bali, Ali bali biii.. Luk nu dine øjne i, vi går aldrig mere forbiii, det store stygge storkespringvand ..

Anmeld

22. juni 2012

Steph_Laurits

Rikkeas skriver:

Kan I huske dén her, girls?

Andersigne, Anders And og Rip, Rap Rup, de skulle ud og køreeee, Andersigne blev træt, og lagd' sig ned, i skyggen af et palme-træ,

komma nul, komma fem skulle de skynde sig hjem, for mor skulle ha' en ba-aby, men da jord'moren kom, var maven tom og den lille og den store spillede BATMINTON!

Ja den kan jeg godt huske - og så klappe hinanden i hænderne imens

Vi sang dog altid "Anders And blev træt" og ikke Andersigne

Anmeld

22. juni 2012

Steph_Laurits

Nettemor skriver:

Årh ja den synger vi meget her i huset

Dog synger vi at det var Anders And der blev træt

Same here - med Anders And

Anmeld

22. juni 2012

Muhmi

HeidiØ skriver:

Herligt herligt!! Og så det der håndklapsjov man lavede...

Ligesom den der...: Anna Diaaaana, annaaaa musik bum bum bum, annaaaa musik my darling, anna diaaaaana! ... osv..

GOOD TIMES!

Anmeld

22. juni 2012

Muhmi

Sjing sjang sjask Åååh omma omma aus der' ingen futti fau futti fau fau fau omma aus aus aus omma eppe eppe eppe omma tæppe tæppe tæppe omma aus aus aus mickey mouse mouse mouse...

Hahaha kan i huske den?

Anmeld

22. juni 2012

Muhmi

Total dobbelkonfekt...

Anmeld

22. juni 2012

MyLove E

Muhmi skriver:

Sjing sjang sjask Åååh omma omma aus der' ingen futti fau futti fau fau fau omma aus aus aus omma eppe eppe eppe omma tæppe tæppe tæppe omma aus aus aus mickey mouse mouse mouse...

Hahaha kan i huske den?

Jeg kommer sådan til at tænke på en sang som jeg selvfølgelig ikke kan huske .. Det der er noget med en jernbane og en nøgen danserinde :-):-)

Kan i huske den??

Anmeld

22. juni 2012

LykkeB

Muhmi skriver:

Hahaha kan i huske den?

Vi sang altid: shing, shang, sjask. Åhh omma omma la, har du det min bedstefar, bedste far-far-far, omma la la la. Han kan steppesteppe steppe, han kan heppe, heppe, heppe han kan tjavs tjavs tjavs og mickey mouse mouse mouse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.