Andersigne, Anders and..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

A.n.onym.

Fejl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

A.n.onym.

Tauf skriver:

Jeg kommer sådan til at tænke på en sang som jeg selvfølgelig ikke kan huske .. Det der er noget med en jernbane og en nøgen danserinde :-):-)

Kan i huske den??

"var du med den gang".....

Anmeld

22. juni 2012

MyLove E

Xeniakaas skriver:

Ja det er rigtig :-)

Anmeld

22. juni 2012

Vores kærlighedsbarn

Rikkeas skriver:

Kan I huske dén her, girls?

Andersigne, Anders And og Rip, Rap Rup, de skulle ud og køreeee, Andersigne blev træt, og lagd' sig ned, i skyggen af et palme-træ,

komma nul, komma fem skulle de skynde sig hjem, for mor skulle ha' en ba-aby, men da jord'moren kom, var maven tom og den lille og den store spillede BATMINTON!

Og da jord'moren gik var maven tyk, og den lille og den store spillede ROCKMUSIKKKK.. 

Anmeld

22. juni 2012

Missq4

jep kan godt hukse flere af dem men dog er den jeg kender også med at andersand der blev træt

Anmeld

22. juni 2012

Muhmi

LykkeB skriver:

Vi sang altid: shing, shang, sjask. Åhh omma omma la, har du det min bedstefar, bedste far-far-far, omma la la la. Han kan steppesteppe steppe, han kan heppe, heppe, heppe han kan tjavs tjavs tjavs og mickey mouse mouse mouse 

Oja du minede mig lige om den vi egentlig sang haha, det er så lang tid siden at man blander det sammen med andet vollapyk

Sjing sjang sjask, åh omma omma la, der' ingen fut i far, fut i far far far omma la la la, omma eppe eppe eppe, omma tæppe tæppe tæppe, omma aus aus aus mickey mouse mouse mouse hehehe

Anmeld

22. juni 2012

MortilElias2010

HeidiØ skriver:

Hihi

Blev ved at tænke på: Ali bali, Ali bali biii.. Luk nu dine øjne i, vi går aldrig mere forbiii, det store stygge storkespringvand ..

Årh tak! Den sang min mormor altid for mig!  Jeg elsker den! 

Hvad med "I Tivoli står der en hyggelig mand , han sælger alle de balloner som han kan - jeg vil have en blå ballon en af dem med næse på og den skal være blå..." 

Anmeld

22. juni 2012

Ciss

Xeniakaas skriver:

Åhja!

Jeg husker jeg gik og skrålede den af fuld hals, da jeg var 5-6 år. Der var nogen større børn i gaden, som havde lært mig teksten. Jeg forstod ikke et kvæk af den, men jeg forstod jo at den var "lidt fræk".

Jeg fandt teksten i en bog for nogen år siden - og jeg blev godt nok lidt rød i kinderne ved tanken på, hvordan jeg sådan havde gået og skrålet det der...

Anmeld

22. juni 2012

Ciss

MortilElias2010 skriver:

Årh tak! Den sang min mormor altid for mig!  Jeg elsker den! 

Hvad med "I Tivoli står der en hyggelig mand , han sælger alle de balloner som han kan - jeg vil have en blå ballon en af dem med næse på og den skal være blå..." 

Den plejede min bedstefar at synge med mig.

Gode minder! Tak!

Anmeld

22. juni 2012

A.n.onym.

Ciss skriver:

Åhja!

Jeg husker jeg gik og skrålede den af fuld hals, da jeg var 5-6 år. Der var nogen større børn i gaden, som havde lært mig teksten. Jeg forstod ikke et kvæk af den, men jeg forstod jo at den var "lidt fræk".

Jeg fandt teksten i en bog for nogen år siden - og jeg blev godt nok lidt rød i kinderne ved tanken på, hvordan jeg sådan havde gået og skrålet det der...

Åh - De minder dér, det er skønt at huske tilbage... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.