Er juli betalingsfri måned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

I Hvidovre kommune er der ikke betalingsfri i juli, men det er også ligemeget. Jeg vil hellere betale mindre i 12 måneder end mere i 11 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

Nadia&Daniel

Nea85 skriver:

Hej med jer!

I en tidligere debat læste jeg, at juli er betalingsfri måned i institutionerne - gælder det også vuggestuer i Københavns kommune? Jeg synes ikke, jeg kan finde noget om det på hjemmesiden..
Vi fik at vide, at vuggestuen har åbent hele sommerferien, men at det forventes, at børnene holder min. 3 ugers ferie..

Hilsen
Linnea

Hos os er det 

Anmeld

7. juli 2013

Victoriasmor88

sommerbarn<3 skriver:

Hej, kan se det er en gammel tråd, ved du om der stadig er betalingdfri i år? Har nemlig modtaget en regning her til betaling 1/7

vi bor også i Svendborg.

Jegh ar ikke fået regning i år heller.. Der står også på kommunens hjemmeside at den er betalingsfri. Men min datter går også i kommunal dagpleje.

Anmeld

7. juli 2013

Silas&Mille

I Skanderborg er der betalingsfri måned i Juli.

Vores køre automatisk via PBS og vi har ikke betalt i juli måned hverken i år eller sidste år.

Anmeld

7. juli 2013

Maja_4000

I roskilde er det ikke

Anmeld

7. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Prinsesse2ben skriver:

Jegh ar ikke fået regning i år heller.. Der står også på kommunens hjemmeside at den er betalingsfri. Men min datter går også i kommunal dagpleje.

Okay  Tak for svar, må lige have fat på dem i morgen så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.