Er juli betalingsfri måned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.232 visninger
25 svar
2 synes godt om
22. juni 2012

Nea85

Hej med jer!

I en tidligere debat læste jeg, at juli er betalingsfri måned i institutionerne - gælder det også vuggestuer i Københavns kommune? Jeg synes ikke, jeg kan finde noget om det på hjemmesiden..
Vi fik at vide, at vuggestuen har åbent hele sommerferien, men at det forventes, at børnene holder min. 3 ugers ferie..

Hilsen
Linnea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Lullaby

I vordingborg er juli betalingsfri. Også i vuggestuer

Anmeld

22. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Nea85 skriver:

Hej med jer!

I en tidligere debat læste jeg, at juli er betalingsfri måned i institutionerne - gælder det også vuggestuer i Københavns kommune? Jeg synes ikke, jeg kan finde noget om det på hjemmesiden..
Vi fik at vide, at vuggestuen har åbent hele sommerferien, men at det forventes, at børnene holder min. 3 ugers ferie..

Hilsen
Linnea

jeg tror det er individuel fra kommune til kommune..

I Taastrup, hvor min datter går i vuggestue, der er der ingen betalingsfri-måned

Anmeld

22. juni 2012

Clisolka

Problembarnet skriver:

jeg tror det er individuel fra kommune til kommune..

I Taastrup, hvor min datter går i vuggestue, der er der ingen betalingsfri-måned

Tror også det må være forskelligt fra kommune til kommune - jeg har i hvert fald lige modtaget opkrævningen fra Holbæk Kommune 

Anmeld

22. juni 2012

Victoriasmor88

I Svendborg er der betalingsfri måned

Anmeld

22. juni 2012

Nea85

Jeg kan se at vi fik opkrævningen den 24. de sidste 2 måneder, så jeg må jo vente og se..
Men ja, jeg tror også det er forskelligt fra kommune til kommune!

Anmeld

22. juni 2012

B&J

det er det her i Hjørring gå ind og skrive betalingsfri månede dagpleje også din by det gjorde jeg så kom jeg ind på kommunen hjemmeside og der stod vi har betalingsfri

Anmeld

22. juni 2012

MorDk

Jeg tog fejl troede vores søn gamle vugger havde betalingsfri (københavn) Men nej....

Nu bor vi i Lyngby/Taarbæk kommune... og der er Juli-måned betalingsfri

Anmeld

22. juni 2012

HeidiØ

Nogle der ved om Århus kommune er betalingsfri?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.