Er juli betalingsfri måned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

LinLin

HeidiØ skriver:

DeNogle der ved om Århus kommune er betalingsfri?

Det er den! - den kan måske retfærdiggøre de vilde priser her ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

HeidiØ

DAs mor skriver:

Det er den! - den kan måske retfærdiggøre de vilde priser her ;-)

Næææh hvor dejligt .. jaaah det er lidt dyrt, har kun betalt 1 måned indtil videre, hehe, men der kommer jo maaaaaange flere

Anmeld

22. juni 2012

LinLin

HeidiØ skriver:

Næææh hvor dejligt .. jaaah det er lidt dyrt, har kun betalt 1 måned indtil videre, hehe, men der kommer jo maaaaaange flere

Ér glad for at vi kan nøjes med deltid! ;-)

Anmeld

22. juni 2012

morethanperfect

Prinsesse2ben skriver:

I Svendborg er der betalingsfri måned

Det skønt 

Anmeld

22. juni 2012

Holbæktrunten

Nea85 skriver:

Hej med jer!

I en tidligere debat læste jeg, at juli er betalingsfri måned i institutionerne - gælder det også vuggestuer i Københavns kommune? Jeg synes ikke, jeg kan finde noget om det på hjemmesiden..
Vi fik at vide, at vuggestuen har åbent hele sommerferien, men at det forventes, at børnene holder min. 3 ugers ferie..

Hilsen
Linnea

odsherred er betalingsfri...

Anmeld

22. juni 2012

pernille.23

jeg tror muligvis det har noget at gøre med om der er tvunget lukket i nogle af ugerne, jeg arbejder i furesø, og der mener jeg ikke at juli er betalingsfri og vi holder ikke lukket. men i birkerød hvor mille skal gå er der lukket og den er betalingsfri..

Anmeld

22. juni 2012

Rikke, Liam & Linus

Det er forskelligt fra kommune til kommune. I Odense kommune (hvor Liam er født) var juli betalingsfri. Men i lolland kommune er der ingen betalingsfrie måneder....muligvis det hænger sammen med at lolland kommune er meget fattigere end eksempelvis odense.

Anmeld

22. juni 2012

Solstrålebørn

Her er Juli også betalingsfri...

Anmeld

22. juni 2012

K&S

Nea85 skriver:

Hej med jer!

I en tidligere debat læste jeg, at juli er betalingsfri måned i institutionerne - gælder det også vuggestuer i Københavns kommune? Jeg synes ikke, jeg kan finde noget om det på hjemmesiden..
Vi fik at vide, at vuggestuen har åbent hele sommerferien, men at det forventes, at børnene holder min. 3 ugers ferie..

Hilsen
Linnea

I Vallensbæk er juli ikke betalingsfri - til gengæld er priserne rimelig lave her i kommunen

Anmeld

6. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Prinsesse2ben skriver:

I Svendborg er der betalingsfri måned

Hej, kan se det er en gammel tråd, ved du om der stadig er betalingdfri i år? Har nemlig modtaget en regning her til betaling 1/7

vi bor også i Svendborg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.