TV2dok om Grønnebakken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2009

Heidi.

Anja Nørreslet skriver:

Aboslut. Hvis Bella kom hjem og fortalte at "Martin" havde gjort det havde jeg politianmeldt ham. INGEN KOMMER TIL at putte et jordbær ned i en lille piges bukser.

Det kan jeg KRAFTEDDERMAME love dig for at jeg ville gøre... Man er sgu da en lorteforældre hvis man ikke reagere på sådanne et udsagn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Lullaby

Det kan jeg KRAFTEDDERMAME love dig for at jeg ville gøre... Man er sgu da en lorteforældre hvis man ikke reagere på sådanne et udsagn.

Ja og så tager man institutionens svar på at det bare var et uheld for gode varer? Næh nej. Nu har jeg selv arbejdet i en børnehave og helt ærligt. Hvordan kan de mene at det KUN kræver en reprimande(stavet?)? Det forstår jeg slet ikke.. Og de forældre skulle have taget deres barn ud.

Anmeld

1. maj 2009

Heidi.

Anja Nørreslet skriver:

Ja og så tager man institutionens svar på at det bare var et uheld for gode varer? Næh nej. Nu har jeg selv arbejdet i en børnehave og helt ærligt. Hvordan kan de mene at det KUN kræver en reprimande(stavet?)? Det forstår jeg slet ikke.. Og de forældre skulle have taget deres barn ud.

Kæft, jeg bliver helt harm... Hvordan kan man finde på at sige at man ikke ville reagere så sådanne noget...

Anmeld

1. maj 2009

lonemus

Jeanne skriver:

Ser af princip ikke sådanne udsendelser

Heller ikke mig.....det kan jeg slet ikke holde ud, slet ikke når jeg selv har børn i institution...så går jeg da helt i panik!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.