TV2dok om Grønnebakken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Rosa skriver:

Sidder og ser TV2 dok om "pædofil i børnehaven" og er fuldstændig forfærdet!!! Hvad F*nden er der sket for Grønnebakkens ansatte og Århus kommune???

Nejnejnej hvordan kan den slags ske i Danmark???!!! Det er jo fuldstændigt vanvittigt!!!!

Andre der ser udsendelsen? Umiddelbare reaktion?

Ser af princip ikke sådanne udsendelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Honningblomst

Jeanne skriver:

Ser af princip ikke sådanne udsendelser

Det gør jeg normalt heller ikke...men det her program var fortalt på en god måde...det var ikke svælgen i det, men mange fakta og forklaringer omkring hvordan der var svigtet, hvad man som forældre skal være obs på og hvordan man ikke skal gøre...jeg blev klogere og kan helt sikkert bruge det program til en masse...
Knus Eva..

Anmeld

30. april 2009

saxa

Jeg synes det er fuldstændig uansvarligt og korrupt af personalet ikke at tage dette alvorligt. Synes det er så forfærdeligt at tænke på, at der overhovedet ikke er blevet lavet nogle indberetninger om disse overgreb!!! Det er pædagogernes og ikke mindst lederens ANSVAR at gøre noget ved dette.. Jeg sidder og er så forfærdelig chokket og rasende over deres handlemåde.. Det kan slet ikke beskrives.. Og når der kommer så mange beretninger uafhængigt af hinanden, og der stadig ikke bliver gjort det mindste.. Hold kæft hvor er det skrækkeligt!! Og ikke mindst af Århus kommune.. Fy føj.. Hvor må det være en meget pinlig affære for alle de involverende der ikke har gjort en dyt ved det.. Og tænk sig, at de så heller ikke gør noget ved det, da hende pædagogmedhjælperen kommer tilbage fra barsel og ser det med det samme!! Og at der ikke sker noget, da de tager ham på "fersk" gerning i legetårnet!! Og så ender det med en advarsel til lederen for at have holdt hånden over ham, og 3 års fængsel for at have begået denne voldsomme forbrydelse overfor de stakkels børn..
Var det min datter der kom med den udtalelse om en pædagog i institutionen - var jeg gået lige i flæsket på ham.. Og som mig og min kæreste sad og snakkede om, ville det nok ende med man selv fik en voldsdom.. Hvordan kan man lade være med at blive så rasende på den person når man ser ham.. Ved godt vold osv ikke løser problemerne, men tror sq ikke man kunne lade være med at handle og reagere på den måde..

Kunne blive ved....

Anmeld

30. april 2009

Tina2

Puha, hvor er det bare forfærdeligt den slags ting kan ske her!!!!

Og at personalet og lederen ingenting gør- ja man fatter jo fandme ingenting!!!! Den leder sku ALDRIG ha et arbejde mere der har med børn at gøre! Og hun har bare fået skriftlig advarsel! SÅ langt ude!
Tænk at hun sidder på toppen af pinden der og bare skider alle de små børn et stykke! Så skide ligeglad!
Synes bare det er så forfærdeligt- og hun sidder jo sikkert som leder i en anden børnehave nu:-(

Anmeld

30. april 2009

Stumpen

Øv jeg så det ikke.. Nogen der ved hvornår det bliver genudsendt.. Nu er det jo tv2 der sendte programmet, så chancen for en genudsendelse eller to er rimelig stor....

Anmeld

30. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stumpen skriver:

Øv jeg så det ikke.. Nogen der ved hvornår det bliver genudsendt.. Nu er det jo tv2 der sendte programmet, så chancen for en genudsendelse eller to er rimelig stor....

Den er i 2 dele - 2.del sendes på torsdag kl 20.

Anmeld

30. april 2009

heaven

Stumpen skriver:

mon ikke der er en genudsendelse i weekenden ??

Jannie - helt forfærdet!!

Anmeld

1. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Det gør jeg normalt heller ikke...men det her program var fortalt på en god måde...det var ikke svælgen i det, men mange fakta og forklaringer omkring hvordan der var svigtet, hvad man som forældre skal være obs på og hvordan man ikke skal gøre...jeg blev klogere og kan helt sikkert bruge det program til en masse...
Knus Eva..

Det lyder til at det var et godt program

Anmeld

1. maj 2009

Heidi.

Jeg er meget chokeret..Jeg syntes hele den institution er ansvarlig. Alle de pædagoger der så men ikke handlede.. Ved godt der var en som gjorde.. Det hjalp tilsyneladende ikke at gå til lederen. Jeg havde gået til den øverste i kommunen om nødvendig.. Hvordan fanden lan en leder tage så "let" på tingene.. Blev hun egentlig fyret?

Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre hvis en af mine piger kom hjem og fortalte lignende situationer. Jeg tror sgu jeg ville tage affære selv.. Jeg ville ganske enkelt klynge den perverse stodder op af en væg og ringe efter politiet.

Anmeld

1. maj 2009

Lullaby

Nu ikke for at kaste skidt på forældrene, men når ens datter kommer hjem og fortæller at "Martin fra børnehaven har puttet et jordbær ned i mine trusser og presset det op af min tissekone" - sætter man så ikke himmel og jord i bevægelse for at få manden fyret og ellers flytter man vel sit barn?? Det ville jeg ihvertfald gøre - med fare for så at være en hysterisk kælling i goggernes øjne...

Aboslut. Hvis Bella kom hjem og fortalte at "Martin" havde gjort det havde jeg politianmeldt ham. INGEN KOMMER TIL at putte et jordbær ned i en lille piges bukser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.