Jeg synes det er fuldstændig uansvarligt og korrupt af personalet ikke at tage dette alvorligt. Synes det er så forfærdeligt at tænke på, at der overhovedet ikke er blevet lavet nogle indberetninger om disse overgreb!!! Det er pædagogernes og ikke mindst lederens
ANSVAR at gøre noget ved dette.. Jeg sidder og er så forfærdelig chokket og rasende over deres handlemåde.. Det kan slet ikke beskrives.. Og når der kommer så mange beretninger uafhængigt af hinanden, og der stadig ikke bliver gjort det mindste.. Hold kæft hvor er det skrækkeligt!! Og ikke mindst af Århus kommune.. Fy føj.. Hvor må det være en meget pinlig affære for alle de involverende der ikke har gjort en dyt ved det.. Og tænk sig, at de så heller ikke gør noget ved det, da hende pædagogmedhjælperen kommer tilbage fra barsel og ser det med det samme!! Og at der ikke sker noget, da de tager ham på "fersk" gerning i legetårnet!! Og så ender det med en advarsel til lederen for at have holdt hånden over ham, og 3 års fængsel for at have begået denne voldsomme forbrydelse overfor de stakkels børn..

Var det min datter der kom med den udtalelse om en pædagog i institutionen - var jeg gået lige i flæsket på ham.. Og som mig og min kæreste sad og snakkede om, ville det nok ende med man selv fik en voldsdom.. Hvordan kan man lade være med at blive så rasende på den person når man ser ham.. Ved godt vold osv ikke løser problemerne, men tror sq ikke man kunne lade være med at handle og reagere på den måde..

Kunne blive ved....
Anmeld