har jeg taget nok eller for meget på ? ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Princesspigen

Mor til Ella skriver:

Træls.....

Det bliver sikkert bedre

håber jeg.. har skiftet JM til en der er tættere på til arkopunkturen så håber det kan blive en gang om ugen istedet for 1 gang hver anden uge.. måske det kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Mor til Ella

Princesspigen skriver:

håber jeg.. har skiftet JM til en der er tættere på til arkopunkturen så håber det kan blive en gang om ugen istedet for 1 gang hver anden uge.. måske det kan hjælpe..

Har ikke prøvet det, men det skader da hvertfald ikke

Anmeld

20. juni 2012

anynom

Princesspigen skriver:

jeg er 23+5 idag..

startede med at tabe mig omkring 7 kg i starten af min graviditet..

nu har jeg taget næsten 3 kg på igen..

er det normalt eller tager jeg for meget på så jeg skal passe på min vægt ?

hvornår tog i på og hvor meget ?

der er jo nogle kg op til den vægt jeg lå på før min graviditet..

Hej

Jeg startede ud med en før-vægt på omkring 50 kg og tog i alt 18 kg på (fødte 37+0). En uge efter fødslen var jeg tilbage på 51 kg og har ligget der siden

Kan ikke lige huske hvad jeg vejede ved 24. graviditets uge, men kan i hvert fald huske at de fleste af kiloene kom efter 30. graviditets uge

Du kan lige få billeder

Anmeld

20. juni 2012

Princesspigen

Mor til Ella skriver:

Har ikke prøvet det, men det skader da hvertfald ikke

har været til det en 5 gange nu tror jeg. men da jeg startede havde hende i hundige hvor jeg bor ferie så går i roskilde men skal starte hos hende i hundige nu

Anmeld

20. juni 2012

Mor til Ella

Princesspigen skriver:

har været til det en 5 gange nu tror jeg. men da jeg startede havde hende i hundige hvor jeg bor ferie så går i roskilde men skal starte hos hende i hundige nu

Det er det med nåle ikke

Anmeld

20. juni 2012

Princesspigen

JulieWH skriver:

Hej

Jeg startede ud med en før-vægt på omkring 50 kg og tog i alt 18 kg på (fødte 37+0). En uge efter fødslen var jeg tilbage på 51 kg og har ligget der siden

Kan ikke lige huske hvad jeg vejede ved 24. graviditets uge, men kan i hvert fald huske at de fleste af kiloene kom efter 30. graviditets uge

Du kan lige få billeder

flot baby mave

og tak for dit svar  

vælger lige at skrive til dig privat da jeg har et spørgsmål der ikke omhandler tråden

Anmeld

20. juni 2012

Princesspigen

Mor til Ella skriver:

Det er det med nåle ikke

jeg havde selv rigtig rigtig stor skræg for nåle og har det stadig.. især hvis jeg skal have taget blodprøver..

men de nåle der bliver brugt til arkopunktur er meget små og tynde og man mærker meget sjældent at de bliver sat i..

har som regl en med til at holde i hånden eller ihærtifal kikke på og snakke med så jeg ikke konsentrerer mig om nålene

Anmeld

20. juni 2012

Mor til Ella

Princesspigen skriver:

jeg havde selv rigtig rigtig stor skræg for nåle og har det stadig.. især hvis jeg skal have taget blodprøver..

men de nåle der bliver brugt til arkopunktur er meget små og tynde og man mærker meget sjældent at de bliver sat i..

har som regl en med til at holde i hånden eller ihærtifal kikke på og snakke med så jeg ikke konsentrerer mig om nålene

for at 2 gang bliver lige så problemfri som første.

Hader nåle. Og fik taget rigeligt pga min blodtype

Anmeld

20. juni 2012

Princesspigen

Mor til Ella skriver:

for at 2 gang bliver lige så problemfri som første.

Hader nåle. Og fik taget rigeligt pga min blodtype

tak skal du have  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.