har jeg taget nok eller for meget på ? ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Princesspigen

Mor til Ella skriver:

Noget af det kan du styre, andet ikke. Men hvis du ikke spiser alt muligt er det jo hvertfald ikke fedt.

Dem til sidst er ofte vand og ryger hurtigt igen

Gravid og vægtøgning hører sammen..........

jeg tænker bare da det eneste jeg drikker stort set er kakao da jeg får kvalme af alt andet kan dr vel godt komme noget fedt der..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Princesspigen

Ina33 skriver:

Ja lille er korrekt, men tynd er nok så meget sagt, jeg ligger lige præcis i midten af normalen på BMI skalaen (Måler 150 cm.)

arrr okay  

vil på ingen måde fornærme dig, men hører du så med til dværg eller går grænsen længere nede ?

spørger af ren nysgerrighed.. håber det er okay

Anmeld

20. juni 2012

HeXeri

Princesspigen skriver:

vand, saft, juice, sodavand og stort set alt drikke.. kan drikke mælk og kakao..

spiseligt er blevet bedere, spiser mere rigtig måltider men kaster fast op hver morgen..

så spiser en del mere mad men alt drikke får jeg kvalme af næsten så drikkevar er stort set kun kakao jeg drikker..

Okay, kan måske trøste dig med at det går sikkert over igen?

Er det helt forbudt for gravide at tage noget imod den kvalme, har du snakket med din læge om den mulighed?

Anmeld

20. juni 2012

Princesspigen

HeXeri skriver:

Okay, kan måske trøste dig med at det går sikkert over igen?

Er det helt forbudt for gravide at tage noget imod den kvalme, har du snakket med din læge om den mulighed?

min læge vil ingen ting gøre, men går så til arkopunktur hver anden uge igennem min JM da det er det eneste de kan tilbyde..

får os special multi vitamin piller i håb om det ku hjælpe...

seabånd fra matas er prøvet..

andre vitaminer er prøvet..

forskellig kost og drikke er prøvet..

men ja arkopunkturn virker da lidt så har fået en hverdag igen hvis bare jeg holder mig fra de drikkevare der giver kvalme..

Anmeld

20. juni 2012

Ina33

Princesspigen skriver:

arrr okay  

vil på ingen måde fornærme dig, men hører du så med til dværg eller går grænsen længere nede ?

spørger af ren nysgerrighed.. håber det er okay

Det spørgsmål har jeg vel godt og vel fået 7 millioner gange...

Dværgvækst er en sygdom, og har altså som sådan ikke noget med din højde at gøre. Dværge har kortere lemmer end vi andre, men i bund og grund er der ikke noget i vejen for at en dværg er mere end 150 cm., om end det nok aldrig, eller kun sjældent er sket.

Og nej jeg har ingen sygdom, jeg er bare meget lav...

Anmeld

20. juni 2012

Mor til Ella

Princesspigen skriver:

jeg tænker bare da det eneste jeg drikker stort set er kakao da jeg får kvalme af alt andet kan dr vel godt komme noget fedt der..  

Ja, men det kan jo ændre sig, om 2 uger kan det være noget andet der hjælper.

Har hørt flere sige appelsiner er godt mod kvalme da de er friske i det.

Min last var piratos

Anmeld

20. juni 2012

Mor til Ella

Mor til Ella skriver:

Noget af det kan du styre, andet ikke. Men hvis du ikke spiser alt muligt er det jo hvertfald ikke fedt.

Dem til sidst er ofte vand og ryger hurtigt igen

Gravid og vægtøgning hører sammen..........

Enlig sjovt du kan få kakao ned jeg får kvalme af det og jeg er ikke gravid, kan bare ikke have konsistensen, det vokser nærmest i munden.....

Anmeld

20. juni 2012

Princesspigen

Ina33 skriver:

Det spørgsmål har jeg vel godt og vel fået 7 millioner gange...

Dværgvækst er en sygdom, og har altså som sådan ikke noget med din højde at gøre. Dværge har kortere lemmer end vi andre, men i bund og grund er der ikke noget i vejen for at en dværg er mere end 150 cm., om end det nok aldrig, eller kun sjældent er sket.

Og nej jeg har ingen sygdom, jeg er bare meget lav...

okay helt iorden og tak fordi du svarede selv om du har svaret på det så mange gange før..

jeghar bare altid hørt at hvis man havde en vis "lavde" så er man os under betegnelsen som dværg.. men så blev jeg klogere

Anmeld

20. juni 2012

Princesspigen

Mor til Ella skriver:

Ja, men det kan jo ændre sig, om 2 uger kan det være noget andet der hjælper.

Har hørt flere sige appelsiner er godt mod kvalme da de er friske i det.

Min last var piratos

spiste meget æbler på et tidspunkt men pludselig kastede jeg os dem op hver gang..

det er ikke fordi jeg har lysten eller behovet for kakao men er jeg tørstig så er det det jeg drikker da jeg ikke får kvalme af det og det tager tørsten

Anmeld

20. juni 2012

Mor til Ella

Princesspigen skriver:

spiste meget æbler på et tidspunkt men pludselig kastede jeg os dem op hver gang..

det er ikke fordi jeg har lysten eller behovet for kakao men er jeg tørstig så er det det jeg drikker da jeg ikke får kvalme af det og det tager tørsten

Træls.....

Det bliver sikkert bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.