har jeg taget nok eller for meget på ? ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Princesspigen

fairlady skriver:

det kommer jo helt an på om du er normalvægtig, overvægtig, eller undervægtig fra graviditetsstart af.

vejede 66 kg og er 160 høj..

nu vejer jeg 62 kg

røg ned på omkring de 59 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Fenja09

Vil sige, at så længe du ikke fortsat taber dig, så er det fint. Hvad siger din JM? Jeg tabte mig 8 kg under graviditeten og 14 dage efter fødslen vejede jeg 15 kg mindre end før. Ingen sagde noget til mig under gravidteten. Men du skal selvfølgelig spise varieret og drikke så du får nok næring. Barnet tager først og der skal også være til dig.

/Fenja

Anmeld

20. juni 2012

Princesspigen

Mor til Ella skriver:

jeg tabe mig også til at starte med.

Tog 15 kg på ialt. de 9 kg kom på de sidste halvanden måned

Havde tabt 13, 2 dage efter fødslen....

Altid godt at tænke over ikke at proppe sig med alt for mange usunde ting

ser ud til så at jeg skal forvente og tage en del mere på  gør jeg jo os  men vil bare ikke have det går for hurtigt så det kun er fedt

Anmeld

20. juni 2012

Princesspigen

Ina33 skriver:

I første graviditet startede jeg med at tabe mig 10 kg., dem tog jeg alle sammen på igen + 8 kg.

startvægt 46 kg.

Ned på 36 kg. (og indlagt )

Op på 54 kg.

Jeg kan ikke huske hvordan det forholdte sig i min anden graviditet udover at jeg kun tabte mig 7 kg. til at starte med, og at jeg ikke tog nær så meget på...

hold da op.. du lyder til at være en lille tynd en  

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Ved min første graviditet var min førvægt 50 kg. Jeg tog HELE 23 kg. på! Nu er jeg i uge 27+5 og har taget 11 kg. på.....

Anmeld

20. juni 2012

HeXeri

Princesspigen skriver:

jeg er på ingen måde stor men grundet kvalme lever jeg af kakao da det er det eneste væske ligende jeg kan få ned uden at få mere kvalme eller kaste op..

så tænker jeg skal passe på når nu jeg er oppe på et sted mellem en ½ til 1½ liter kakao om dagen..

Jamen får du også kvalme af frisk frugt og vand? Knækbrød? Havregrød?

Jeg tænker at du ikke tager på fordi du har en kost der består af kakao?

Anmeld

20. juni 2012

Princesspigen

MorDk skriver:

Ved min første graviditet var min førvægt 50 kg. Jeg tog HELE 23 kg. på! Nu er jeg i uge 27+5 og har taget 11 kg. på.....

er kun 23+5 så lyder til jeg gerne må tage mere på ?

Anmeld

20. juni 2012

Mor til Ella

Princesspigen skriver:

ser ud til så at jeg skal forvente og tage en del mere på  gør jeg jo os  men vil bare ikke have det går for hurtigt så det kun er fedt

Noget af det kan du styre, andet ikke. Men hvis du ikke spiser alt muligt er det jo hvertfald ikke fedt.

Dem til sidst er ofte vand og ryger hurtigt igen

Gravid og vægtøgning hører sammen..........

Anmeld

20. juni 2012

Ina33

Princesspigen skriver:

hold da op.. du lyder til at være en lille tynd en  

Ja lille er korrekt, men tynd er nok så meget sagt, jeg ligger lige præcis i midten af normalen på BMI skalaen (Måler 150 cm.)

Anmeld

20. juni 2012

Princesspigen

HeXeri skriver:

Jamen får du også kvalme af frisk frugt og vand? Knækbrød? Havregrød?

Jeg tænker at du ikke tager på fordi du har en kost der består af kakao?

vand, saft, juice, sodavand og stort set alt drikke.. kan drikke mælk og kakao..

spiseligt er blevet bedere, spiser mere rigtig måltider men kaster fast op hver morgen..

så spiser en del mere mad men alt drikke får jeg kvalme af næsten så drikkevar er stort set kun kakao jeg drikker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.