Frisører eller andre med interesse for hår ... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

morethanperfect

Frk P. skriver:



Bliver dit hår blødt? Synes nemlig nogle shampooer udtørrer håret - og hvis det gør det, gider jeg ikke købe det



Mit blir blødt ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Mor til Ella skriver:



Nej, det har jeg aldrig hørt om Er det et "frisør" mærke???



Ja det er det - købte det hvert fald hos en frisør Sådan en skum der skal i efter man har været i bad det var vildt fantastisk, mit hår blev redt ud på få sekunder (jeg har helt afbleget hår, så det er ret stridigt ellers)

Tror endda det er sådan noget økologisk noget?

Anmeld

20. juni 2012

Blirnokaldrigfru

morethanperfect skriver:



Mit blir blødt ja



Så er det nok forsøget værd har nemlig kæmpet lidt med at finde et mærke jeg kan lide, og som giver mig blødt hår

Anmeld

20. juni 2012

Mor til Ella

Frk P. skriver:



Ja det er det - købte det hvert fald hos en frisør Sådan en skum der skal i efter man har været i bad det var vildt fantastisk, mit hår blev redt ud på få sekunder (jeg har helt afbleget hår, så det er ret stridigt ellers)

Tror endda det er sådan noget økologisk noget?



Okay det lyder spændende

Anmeld

20. juni 2012

morethanperfect

Frk P. skriver:



Så er det nok forsøget værd har nemlig kæmpet lidt med at finde et mærke jeg kan lide, og som giver mig blødt hår



Anmeld

20. juni 2012

SukkerDronning

Jeg tror ikke på det. Har også svært ved at se, at det skulle forbygge synderligt godt. Men det gør det jo ikke til en dårlig shampoo. MEN jeg vil da lige anbefale dig at bruge kam istedet for børste og at flætte det når du sover og evt. om dagen. Brug elastik uden metaldims og vaske dit hår max 2 gange i ugen. Dét er noget der med sikkerhed forbygger

Men jeg syntes da, at du skal prøve shampooen, du skal jo alligevel have ny shampoo før eller siden

Anmeld

20. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Mor til Ella skriver:



Okay det lyder spændende



Ja - det må du se på engang

Anmeld

20. juni 2012

Blirnokaldrigfru

morethanperfect skriver:





Anmeld

20. juni 2012

Blirnokaldrigfru

SukkerDronning skriver:

Jeg tror ikke på det. Har også svært ved at se, at det skulle forbygge synderligt godt. Men det gør det jo ikke til en dårlig shampoo. MEN jeg vil da lige anbefale dig at bruge kam istedet for børste og at flætte det når du sover og evt. om dagen. Brug elastik uden metaldims og vaske dit hår max 2 gange i ugen. Dét er noget der med sikkerhed forbygger

Men jeg syntes da, at du skal prøve shampooen, du skal jo alligevel have ny shampoo før eller siden



Tak for dine råd nogle af dem følger jeg i forvejen eksempelvis den med vask 2 gange i ugen kun, og flet om natten Men den med kam har jeg aldrig hørt??

Jaa, måske prøver jeg det - bøtten ser da ikke så stor ud som de andre fra tresemme, de er så voldsomme synes jeg

Anmeld

20. juni 2012

.....

Om shampoo'en kan holde hvad den lover, ved jeg ikke. Men jeg er sådan en der godt kan lide at prøve forskellige ting af, og man mister vel ikke noget ved at prøve at se om shampoo'en rent faktisk virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.