Jeg tror ikke på det. Har også svært ved at se, at det skulle forbygge synderligt godt. Men det gør det jo ikke til en dårlig shampoo. MEN jeg vil da lige anbefale dig at bruge kam istedet for børste og at flætte det når du sover og evt. om dagen. Brug elastik uden metaldims og vaske dit hår max 2 gange i ugen. Dét er noget der med sikkerhed forbygger
Men jeg syntes da, at du skal prøve shampooen, du skal jo alligevel have ny shampoo før eller siden
Anmeld