Frisører eller andre med interesse for hår ... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Kongmulle

Frk P. skriver:

Har netop set en reklame i tv for Tresemme, hvor de nu har lanceret en shampoo-serie hvor man kan reducere spaltede spidser med op til 80 % efter kun 3 vaske? Jeg har meget spaltede spidser, og nænner ikke at klippe lokkerne af, så prøver at pleje og passe det så godt jeg kan..

Mine spørgsmål er så:

- Har nogen prøvet det, og med hvilket resultat?

- Tror i på den slags?

- Kunne i finde på at købe det?

 

Her et link til shampooen: http://www.matas.dk/tresemm-split-end-repair-shampoo-500-ml

 

 

Der findes lignende produkter fra Sunsilk - hvis i kender dem, må i også gerne fortælle om effekten derfra



Du kan ikke lave hår der er ødelagt. Håret er dødt og kan ikke fikses.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Rebecca55

Man kan ikke få spaltede spidser til vipti at være fine, men tror på at man kan forbygge at spidserne ikke spalter så hurtigt....

Så mit svar ville være nej jeg tror ikke på det.

Spidserne skal af og så skal du forbygge at dit hår ikke spalter igen.

Anmeld

20. juni 2012

Blirnokaldrigfru

BabyMiracle <3 skriver:

Jeg har i 2 år brugt TRESemmé, og har siden første vask været forelsket! Jeg kommer nok aldrig til at bruge andet ..



Jeg har også før brugt tresemme, og har syntes det har haft fin effekt på mit hår synes hvert fald noget shampoo udtørrer mit hår totalt

så måske jeg skulle prøve det?

Anmeld

20. juni 2012

morethanperfect

Frk P. skriver:

Har netop set en reklame i tv for Tresemme, hvor de nu har lanceret en shampoo-serie hvor man kan reducere spaltede spidser med op til 80 % efter kun 3 vaske? Jeg har meget spaltede spidser, og nænner ikke at klippe lokkerne af, så prøver at pleje og passe det så godt jeg kan..

Mine spørgsmål er så:

- Har nogen prøvet det, og med hvilket resultat?

- Tror i på den slags?

- Kunne i finde på at købe det?

 

Her et link til shampooen: http://www.matas.dk/tresemm-split-end-repair-shampoo-500-ml

 

 

Der findes lignende produkter fra Sunsilk - hvis i kender dem, må i også gerne fortælle om effekten derfra



Det er kanon godt shampoo , men det hjælper ikke mod spaltede spidser .. Det forebygger så de ikke kommer

Mit hår er monster ødelagt , og jeg bruger det , og det hjælper ikke ..
Men til gengæld , blir håret rigtig lækkert efter vask , og dufter skøønt

Anmeld

20. juni 2012

Blirnokaldrigfru

FrkDitte skriver:



Hejsa,

Har ikke prøvet det produkt, men tror ikke på det..

Som de andre siger så får det ikke de spaltede spidser til at vokse sammen igen.

Måske hvis du får klippet de spaltede spidser af og så begynder at bruge den shampoo, kan det være det har en lille effekt, så der går længere tid inden de spalter igen.. Men tror ikke helt på det..

Hvis du bruger føntørrer og/eller fladjern slider det meget på håret, specielt hvis du ikke bruger nogen varmebeskyttende produkter..

Jeg bruger marrocian oil, det gør håret superblødt og plejer det godt. Og så ellers en tur til frisøren og få spidserne klippet..

Men hvis du vælger at købe shampooen kunne det være fedt med en update på om det virker..

D.

 

 



Jeg ved heller ikke om jeg tror på det, synes næsten det lyder for godt til at være sandt - altså hvis det forebygger spaltede spidser med 80 %??

Jeg bruger også selv en olie i mine spidser, synes det får dem til at se knap så tørre ud og glatter/føntørrer aldrig mit hår - kun hvis jeg skal til større fester så det ikke grunden til spaltede spidser hos mig

 

Skal huske at update, hvis jeg falder for det

Anmeld

20. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Mor til Ella skriver:



Jamen nu farver jeg jo hår tit.... Så noget der er farve bevarende....

Og her om sommeren kombinere jeg det med en balsam der tilføre fugt, da solen udtørre en del

Er selv glad for paul mitchell og joico 



Kender du mærket milkshake? Synes de har lavet en fantastisk balsamskum

Anmeld

20. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Kongmulle skriver:



Du kan ikke lave hår der er ødelagt. Håret er dødt og kan ikke fikses.



Måske fik jeg formuleret lidt forkert, for er godt klar over det ikke reparerer det ødelagte hår, men at det måske kan forebygge?

men spørgsmålet er om det virker

Anmeld

20. juni 2012

Mor til Ella

Frk P. skriver:



Kender du mærket milkshake? Synes de har lavet en fantastisk balsamskum



Nej, det har jeg aldrig hørt om Er det et "frisør" mærke???

Anmeld

20. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Rebecca55 skriver:

Man kan ikke få spaltede spidser til vipti at være fine, men tror på at man kan forbygge at spidserne ikke spalter så hurtigt....

Så mit svar ville være nej jeg tror ikke på det.

Spidserne skal af og så skal du forbygge at dit hår ikke spalter igen.



Jaa, men gad vide om den shampoo kan forebygge? Men når man forebygger er det vel en blanding af flere ting:

korrekt shampoo/balsam

varmebeskyttende midler

undgå varme

klippe ofte?

 

 

 

Anmeld

20. juni 2012

Blirnokaldrigfru

morethanperfect skriver:



Det er kanon godt shampoo , men det hjælper ikke mod spaltede spidser .. Det forebygger så de ikke kommer

Mit hår er monster ødelagt , og jeg bruger det , og det hjælper ikke ..
Men til gengæld , blir håret rigtig lækkert efter vask , og dufter skøønt



Bliver dit hår blødt? Synes nemlig nogle shampooer udtørrer håret - og hvis det gør det, gider jeg ikke købe det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.