FrkDitte skriver:
Hejsa,
Har ikke prøvet det produkt, men tror ikke på det..
Som de andre siger så får det ikke de spaltede spidser til at vokse sammen igen.
Måske hvis du får klippet de spaltede spidser af og så begynder at bruge den shampoo, kan det være det har en lille effekt, så der går længere tid inden de spalter igen.. Men tror ikke helt på det..
Hvis du bruger føntørrer og/eller fladjern slider det meget på håret, specielt hvis du ikke bruger nogen varmebeskyttende produkter..
Jeg bruger marrocian oil, det gør håret superblødt og plejer det godt. Og så ellers en tur til frisøren og få spidserne klippet..
Men hvis du vælger at købe shampooen kunne det være fedt med en update på om det virker.. 
D.
Jeg ved heller ikke om jeg tror på det, synes næsten det lyder for godt til at være sandt - altså hvis det forebygger spaltede spidser med 80 %??
Jeg bruger også selv en olie i mine spidser, synes det får dem til at se knap så tørre ud
og glatter/føntørrer aldrig mit hår - kun hvis jeg skal til større fester
så det ikke grunden til spaltede spidser hos mig 
Skal huske at update, hvis jeg falder for det 
Anmeld