Frk P. skriver:
Har netop set en reklame i tv for Tresemme, hvor de nu har lanceret en shampoo-serie hvor man kan reducere spaltede spidser med op til 80 % efter kun 3 vaske? Jeg har meget spaltede spidser, og nænner ikke at klippe lokkerne af, så prøver at pleje og passe det så godt jeg kan..
Mine spørgsmål er så:
- Har nogen prøvet det, og med hvilket resultat?
- Tror i på den slags?
- Kunne i finde på at købe det?
Her et link til shampooen: http://www.matas.dk/tresemm-split-end-repair-shampoo-500-ml
Der findes lignende produkter fra Sunsilk - hvis i kender dem, må i også gerne fortælle om effekten derfra 
Hejsa,
Har ikke prøvet det produkt, men tror ikke på det..
Som de andre siger så får det ikke de spaltede spidser til at vokse sammen igen.
Måske hvis du får klippet de spaltede spidser af og så begynder at bruge den shampoo, kan det være det har en lille effekt, så der går længere tid inden de spalter igen.. Men tror ikke helt på det..
Hvis du bruger føntørrer og/eller fladjern slider det meget på håret, specielt hvis du ikke bruger nogen varmebeskyttende produkter..
Jeg bruger marrocian oil, det gør håret superblødt og plejer det godt. Og så ellers en tur til frisøren og få spidserne klippet..
Men hvis du vælger at købe shampooen kunne det være fedt med en update på om det virker.. 
D.
Anmeld