Frisører eller andre med interesse for hår ... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.021 visninger
34 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Har netop set en reklame i tv for Tresemme, hvor de nu har lanceret en shampoo-serie hvor man kan reducere spaltede spidser med op til 80 % efter kun 3 vaske? Jeg har meget spaltede spidser, og nænner ikke at klippe lokkerne af, så prøver at pleje og passe det så godt jeg kan..

Mine spørgsmål er så:

- Har nogen prøvet det, og med hvilket resultat?

- Tror i på den slags?

- Kunne i finde på at købe det?

 

Her et link til shampooen: http://www.matas.dk/tresemm-split-end-repair-shampoo-500-ml

 

 

Der findes lignende produkter fra Sunsilk - hvis i kender dem, må i også gerne fortælle om effekten derfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Ina33

Frk P. skriver:

Har netop set en reklame i tv for Tresemme, hvor de nu har lanceret en shampoo-serie hvor man kan reducere spaltede spidser med op til 80 % efter kun 3 vaske? Jeg har meget spaltede spidser, og nænner ikke at klippe lokkerne af, så prøver at pleje og passe det så godt jeg kan..

Mine spørgsmål er så:

- Har nogen prøvet det, og med hvilket resultat?

- Tror i på den slags?

- Kunne i finde på at købe det?

 

Her et link til shampooen: http://www.matas.dk/tresemm-split-end-repair-shampoo-500-ml

 

 

Der findes lignende produkter fra Sunsilk - hvis i kender dem, må i også gerne fortælle om effekten derfra



Uden at vide det 100% sikkerhed, så vil jeg ikke tro, at det har nogen effekt.

Hvis førs spidserne er spaltede, så kan man vel ikke bare få dem til at lade være med at være det - jo ved at få dem klippet af, men ellers ikke?

Anmeld

20. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Ina33 skriver:



Uden at vide det 100% sikkerhed, så vil jeg ikke tro, at det har nogen effekt.

Hvis førs spidserne er spaltede, så kan man vel ikke bare få dem til at lade være med at være det - jo ved at få dem klippet af, men ellers ikke?



Det virker vel på den måde, at håret ikke spalter helt som nemt fra start ved brug af det shampoo der?

Anmeld

20. juni 2012

Mor til Ella

Frk P. skriver:

Har netop set en reklame i tv for Tresemme, hvor de nu har lanceret en shampoo-serie hvor man kan reducere spaltede spidser med op til 80 % efter kun 3 vaske? Jeg har meget spaltede spidser, og nænner ikke at klippe lokkerne af, så prøver at pleje og passe det så godt jeg kan..

Mine spørgsmål er så:

- Har nogen prøvet det, og med hvilket resultat?

- Tror i på den slags?

- Kunne i finde på at købe det?

 

Her et link til shampooen: http://www.matas.dk/tresemm-split-end-repair-shampoo-500-ml

 

 

Der findes lignende produkter fra Sunsilk - hvis i kender dem, må i også gerne fortælle om effekten derfra



kosmetisk kan det godt være det kan gøre en forskel....

MEN er spidserne spaltede, kan ingen shampoo fikse dem, kun saksen

Måske forebyggende, men jeg er frisør og tror sku ikke på det

Anmeld

20. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Mor til Ella skriver:



kosmetisk kan det godt være det kan gøre en forskel....

MEN er spidserne spaltede, kan ingen shampoo fikse dem, kun saksen

Måske forebyggende, men jeg er frisør og tror sku ikke på det



Tænkte nok at frisører ville være skeptiske overfor det Men hvad bruger du så selv?

Anmeld

20. juni 2012

BabyMiracle <3

Jeg har i 2 år brugt TRESemmé, og har siden første vask været forelsket! Jeg kommer nok aldrig til at bruge andet ..

Anmeld

20. juni 2012

FrkDitte

Frk P. skriver:

Har netop set en reklame i tv for Tresemme, hvor de nu har lanceret en shampoo-serie hvor man kan reducere spaltede spidser med op til 80 % efter kun 3 vaske? Jeg har meget spaltede spidser, og nænner ikke at klippe lokkerne af, så prøver at pleje og passe det så godt jeg kan..

Mine spørgsmål er så:

- Har nogen prøvet det, og med hvilket resultat?

- Tror i på den slags?

- Kunne i finde på at købe det?

 

Her et link til shampooen: http://www.matas.dk/tresemm-split-end-repair-shampoo-500-ml

 

 

Der findes lignende produkter fra Sunsilk - hvis i kender dem, må i også gerne fortælle om effekten derfra



Hejsa,

Har ikke prøvet det produkt, men tror ikke på det..

Som de andre siger så får det ikke de spaltede spidser til at vokse sammen igen.

Måske hvis du får klippet de spaltede spidser af og så begynder at bruge den shampoo, kan det være det har en lille effekt, så der går længere tid inden de spalter igen.. Men tror ikke helt på det..

Hvis du bruger føntørrer og/eller fladjern slider det meget på håret, specielt hvis du ikke bruger nogen varmebeskyttende produkter..

Jeg bruger marrocian oil, det gør håret superblødt og plejer det godt. Og så ellers en tur til frisøren og få spidserne klippet..

Men hvis du vælger at købe shampooen kunne det være fedt med en update på om det virker..

D.

 

 

Anmeld

20. juni 2012

FrkDitte

Frk P. skriver:

Har netop set en reklame i tv for Tresemme, hvor de nu har lanceret en shampoo-serie hvor man kan reducere spaltede spidser med op til 80 % efter kun 3 vaske? Jeg har meget spaltede spidser, og nænner ikke at klippe lokkerne af, så prøver at pleje og passe det så godt jeg kan..

Mine spørgsmål er så:

- Har nogen prøvet det, og med hvilket resultat?

- Tror i på den slags?

- Kunne i finde på at købe det?

 

Her et link til shampooen: http://www.matas.dk/tresemm-split-end-repair-shampoo-500-ml

 

 

Der findes lignende produkter fra Sunsilk - hvis i kender dem, må i også gerne fortælle om effekten derfra



Hejsa,

Har ikke prøvet det produkt, men tror ikke på det..

Som de andre siger så får det ikke de spaltede spidser til at vokse sammen igen.

Måske hvis du får klippet de spaltede spidser af og så begynder at bruge den shampoo, kan det være det har en lille effekt, så der går længere tid inden de spalter igen.. Men tror ikke helt på det..

Hvis du bruger føntørrer og/eller fladjern slider det meget på håret, specielt hvis du ikke bruger nogen varmebeskyttende produkter..

Jeg bruger marrocian oil, det gør håret superblødt og plejer det godt. Og så ellers en tur til frisøren og få spidserne klippet..

Men hvis du vælger at købe shampooen kunne det være fedt med en update på om det virker..

D.

 

 

Anmeld

20. juni 2012

Mor til Ella

Frk P. skriver:



Tænkte nok at frisører ville være skeptiske overfor det Men hvad bruger du så selv?



Jamen nu farver jeg jo hår tit.... Så noget der er farve bevarende....

Og her om sommeren kombinere jeg det med en balsam der tilføre fugt, da solen udtørre en del

Er selv glad for paul mitchell og joico 

Anmeld

20. juni 2012

Mor til Ella

FrkDitte skriver:



Hejsa,

Har ikke prøvet det produkt, men tror ikke på det..

Som de andre siger så får det ikke de spaltede spidser til at vokse sammen igen.

Måske hvis du får klippet de spaltede spidser af og så begynder at bruge den shampoo, kan det være det har en lille effekt, så der går længere tid inden de spalter igen.. Men tror ikke helt på det..

Hvis du bruger føntørrer og/eller fladjern slider det meget på håret, specielt hvis du ikke bruger nogen varmebeskyttende produkter..

Jeg bruger marrocian oil, det gør håret superblødt og plejer det godt. Og så ellers en tur til frisøren og få spidserne klippet..

Men hvis du vælger at købe shampooen kunne det være fedt med en update på om det virker..

D.

 

 



Maroccan oil er også bare lækker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.