SodaStream

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Stéphanie

Kofoed. skriver:

Ved ikke hvorfor, men tror det smager ala Ikeas cola? Er det noget du kan be eller afkræfte?

Det kan jeg desværre ikke nej, sidst jeg var i Ikea fik jeg nemlig sådan noget sprite lignende noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Kofoed.

Stéphanie skriver:

Det kan jeg desværre ikke nej, sidst jeg var i Ikea fik jeg nemlig sådan noget sprite lignende noget

Men det er ligeså underligt som deres. Ikke dårligt, men anderledes?

Anmeld

20. juni 2012

Stéphanie

Kofoed. skriver:

Men det er ligeså underligt som deres. Ikke dårligt, men anderledes?

Det er anderledes ja, jeg tror jeg vil kalde det en blanding af discount cola og coca cola... Kan du følge mig Ihh det er da egentlig svært at forklare sådan noget

Anmeld

20. juni 2012

Kofoed.

Stéphanie skriver:

Det er anderledes ja, jeg tror jeg vil kalde det en blanding af discount cola og coca cola... Kan du følge mig Ihh det er da egentlig svært at forklare sådan noget

Ikeas er 100% det jeg vil kalde billigt sprøjt, men smager fint nok, så længe det er billigt.

Men det lyder ikke helt dårligt så, specielt fordi jeg ikke kan lide coca cola, hvis det ikke er nyt blandet. Men elsker coop og harboe

Anmeld

20. juni 2012

Stéphanie

Kofoed. skriver:

Ikeas er 100% det jeg vil kalde billigt sprøjt, men smager fint nok, så længe det er billigt.

Men det lyder ikke helt dårligt så, specielt fordi jeg ikke kan lide coca cola, hvis det ikke er nyt blandet. Men elsker coop og harboe

Altså nu er jeg heller ikke selv sådan super super vild med coca cola, men kan virkelig godt li' den her, og før jeg fik den købte jeg altid coop's hvis vi skulle have...

Anmeld

20. juni 2012

Kofoed.

Stéphanie skriver:

Altså nu er jeg heller ikke selv sådan super super vild med coca cola, men kan virkelig godt li' den her, og før jeg fik den købte jeg altid coop's hvis vi skulle have...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.