SodaStream

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.320 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Er der nogle der har erfaring med SodaStream? Sidder og overvejer om man skal ansaffe sig sådan en?

Del jeres erfaringer  (gerne for og mod)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Valle81

Hvis du bor i nærheden af viborg har jeg en du kan hente kvit og frit den fejler ikke noget og er er næsten fuld gaspatron. Dog er jeg kommet til at smadre flasken men de kan købes løse

Vi kom bare aldrig i gang med at bruge den

Anmeld

20. juni 2012

Nettemor

Valle81 skriver:

Hvis du bor i nærheden af viborg har jeg en du kan hente kvit og frit den fejler ikke noget og er er næsten fuld gaspatron. Dog er jeg kommet til at smadre flasken men de kan købes løse

Ellers overtager jeg den gerne hvis ikke Ts gør

Anmeld

20. juni 2012

Valle81

Nettemor skriver:

DDeDete

Det er en aftale

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Bor desværre laaangt fra Viborg  

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Anonym skriver:

Hej piger.

Er der nogle der har erfaring med SodaStream? Sidder og overvejer om man skal ansaffe sig sådan en?

Del jeres erfaringer  (gerne for og mod)

Vi har lige fået en ... men den bliver primært brugt til at lave alm. danskvand. Fungere super godt!

Har noget smagshalløj med Lime/Lemon... men det er noget værre sødt stads. Men man kan bruge alm. saft i stedet....

Ribena er lækkert *S* Eller hyldeblomst!

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Det gør du bare, jeg bor desværre på lille sjælland

(deler du så lige din erfaring med den?)

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Vi har lige fået en ... men den bliver primært brugt til at lave alm. danskvand. Fungere super godt!

Har noget smagshalløj med Lime/Lemon... men det er noget værre sødt stads. Men man kan bruge alm. saft i stedet....

Ribena er lækkert *S* Eller hyldeblomst!

Tak for svar

Så den er noget værd?

Nu har vi gået 1 måned uden at købe sodavand, så vil gerne prøve at finde et alternativ - og så tænkte jeg jo SodaStream

Anmeld

20. juni 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Det gør du bare, jeg bor desværre på lille sjælland

(deler du så lige din erfaring med den?)

Det kan du tro jeg har en veninde der er rigtig glad for sin.. Hun drikker meget Danskvand og så er den jo super

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Anonym skriver:

Tak for svar

Så den er noget værd?

Nu har vi gået 1 måned uden at købe sodavand, så vil gerne prøve at finde et alternativ - og så tænkte jeg jo SodaStream

Altså min mening er at hvis man vil have sodavand .... så skal man ikke købe SodaStream... Det smager bare ikke som det man køber. Meeen det er jo smag og behag

Så derfor har vi købt den med det formål at lave danskvand... og derved få "boblerne" men begrænse sukkerindtaget og så køber vi cola mm. når vi har lysten... MEN danskvand får drukket meget af! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.