SodaStream

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Stéphanie

Anonym skriver:

Hej piger.

Er der nogle der har erfaring med SodaStream? Sidder og overvejer om man skal ansaffe sig sådan en?

Del jeres erfaringer  (gerne for og mod)

Jeg har en, og jeg forguder den!!!! Nej, det smager ikke helt lige som coca cola, fanta, sprite og jeg skal komme efter dig, men man vender sig utrolig hurtigt til det. (Det gjorde jeg i hvert fald)

Det eneste negative jeg kan finde om den er at ham der har opfundet flasken til den, selv skulle stoppes der ned så han kunne se hvor lidt plads der er (Når man sidder 5 mennesker forsvinder 1 liter altså hurtigt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

quity

Jeg har ikke kunnet se fidusen i en sodastream andet end lyden, der minder en om sin barndom med de gamle "sodastream".

1: Smagen er ikke den samme

2er er vel stortset det samme i som i de rigtige sodavand(kig på varedeklarationen). Tror simpelthen ikke det er sundere.

3: Prisen. Regner man liter prisen ud så kan det faktisk ik betale sig at lave sodavand på den måde. Man skal jo huske at medregne prisen for sodastream, kulsyrepatron samt de forskellige smagsvarianter man ønsker.

Vil man kun lave danskvand med brus i den, hvorfor så ikke bare købe det på plastflasker??

Jeg overvejede selv på et tidspunkt at købe en for ungernes skyld, da de synes det kunne være fedt at have en. Men begyndte at skrive plusser og minusser. Så på prisen pr liter sodavand og da gik det op for mig at det slet ikke kunne svare sig.

Anmeld

20. juni 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

Vi har lige fået en ... men den bliver primært brugt til at lave alm. danskvand. Fungere super godt!

Har noget smagshalløj med Lime/Lemon... men det er noget værre sødt stads. Men man kan bruge alm. saft i stedet....

Ribena er lækkert *S* Eller hyldeblomst!

Er den ikke træls at gøre ren? Overvejer osse en, drikker såååååå meget danskvand

Anmeld

20. juni 2012

SaNiNa

Vi har haft vores i omking 2 år nu og vi bruger den hver dag stort set.

Hvis vi vil have smag ved bruger vi almindelig saftevand

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

HeidiØ skriver:

Er den ikke træls at gøre ren? Overvejer osse en, drikker såååååå meget danskvand

Putter først smag i efter danskvanden er lavet.... så der er ik sukker i "maskineriet" Det er vidst også sådan de beskriver man skal ... altså hælde det i efterfølgende...

Anmeld

20. juni 2012

Kofoed.

Stéphanie skriver:

Jeg har en, og jeg forguder den!!!! Nej, det smager ikke helt lige som coca cola, fanta, sprite og jeg skal komme efter dig, men man vender sig utrolig hurtigt til det. (Det gjorde jeg i hvert fald)

Det eneste negative jeg kan finde om den er at ham der har opfundet flasken til den, selv skulle stoppes der ned så han kunne se hvor lidt plads der er (Når man sidder 5 mennesker forsvinder 1 liter altså hurtigt)

Ved ikke hvorfor, men tror det smager ala Ikeas cola? Er det noget du kan be eller afkræfte?

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Kofoed. skriver:

Ved ikke hvorfor, men tror det smager ala Ikeas cola? Er det noget du kan be eller afkræfte?

Ikea?

Anmeld

20. juni 2012

Kofoed.

MorDk skriver:

Ikea?

Ja, de sælger cola i butikken ( restauranten og bistro), sådan noget underligt noget, men smager fint nok.

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Kofoed. skriver:

Ja, de sælger cola i butikken ( restauranten og bistro), sådan noget underligt noget, men smager fint nok.

Nåååhr haha det har jeg ikke opdaget...

(måske fordi jeg endnu ikke har købt en cola derude endnu)

Anmeld

20. juni 2012

Kofoed.

MorDk skriver:

Nåååhr haha det har jeg ikke opdaget...

(måske fordi jeg endnu ikke har købt en cola derude endnu)

10 kr for soda og hotdog når man har handlet i 2 timer (+-), det tager vi hver gang det tager så også 1½ time i bil, at komme hjem bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.