Jeg har været tl scannng :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Kay

babymus77 skriver:

Ihh hvor dejligt;-) Jeg kan heller ikke forstå at tiden snart er:-) husker vi er ret tæt på hinanden, jeg er 35+1 har 34 dage tilbage :-))

jeps jeg har 48 dage til termin... wow... 48

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

babymus77

Kay skriver:

jeps jeg har 48 dage til termin... wow... 48

Det helt vildt;-) Pludselig er tiden kommet;-)

Anmeld

20. juni 2012

Kay

babymus77 skriver:

Det helt vildt;-) Pludselig er tiden kommet;-)

ja... så mangler vi bare sommeren

Anmeld

20. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

ja... det skulle jo tjekkes om moderkagen havde rykket sig... og det har den.... den ligger fint bagved et stkke oppe... og ikke nede og spærer længere  så jeg kan få lov at føde normalt....

og for en gang skyld lå hun meget urolig da der blev scannet... men den søde jordmoder fik alligevel måldt det der skulle...

hun vender med hoved ned... der er fint med fostervand og hun vejer 2361... hvilket er lidt mere end normalen (når man er 33+1) men stadig fint

så spurgte jeg om hun kunne se kønnet... bare lige for at være sikker på at det var rigtig det vi fik afvide til MD... men... det er skismer svært at se når barnet ligger sig med samlede ben bøjet ind til sig...

jordmoderen prøvede iherdigt at skubbe og gøre ved.. men ikke om de ben blev rykket... hun kunne dog hverken finde tap eller pung... så vi går stærkt udfra at det var rigtig hvad vi fik afvide til MD 

ellers må drenge gå i tøse tøj de første par måneder

JUbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ja så kan i da bare give ham pigetøj på .. hihi 

Anmeld

20. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

JUbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ja så kan i da bare give ham pigetøj på .. hihi 

jeps... op til størrelse 62... så kan han lære at lade være med at drille

Anmeld

20. juni 2012

babymus77

Kay skriver:

ja... så mangler vi bare sommeren

Jaa i morgen med og så regn igen.... Øv øv.... vi vil ha sol og varme;-)

Anmeld

20. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

jeps... op til størrelse 62... så kan han lære at lade være med at drille

Nemlig.. Så lærer han det på den hårde måde..

men jeg er nu sikker på det er en lille prinsesse Det håber jeg da

Anmeld

20. juni 2012

Masig

Kay skriver:

ja... det skulle jo tjekkes om moderkagen havde rykket sig... og det har den.... den ligger fint bagved et stkke oppe... og ikke nede og spærer længere  så jeg kan få lov at føde normalt....

og for en gang skyld lå hun meget urolig da der blev scannet... men den søde jordmoder fik alligevel måldt det der skulle...

hun vender med hoved ned... der er fint med fostervand og hun vejer 2361... hvilket er lidt mere end normalen (når man er 33+1) men stadig fint

så spurgte jeg om hun kunne se kønnet... bare lige for at være sikker på at det var rigtig det vi fik afvide til MD... men... det er skismer svært at se når barnet ligger sig med samlede ben bøjet ind til sig...

jordmoderen prøvede iherdigt at skubbe og gøre ved.. men ikke om de ben blev rykket... hun kunne dog hverken finde tap eller pung... så vi går stærkt udfra at det var rigtig hvad vi fik afvide til MD 

ellers må drenge gå i tøse tøj de første par måneder

wuhu hvor fedt!!!

Haha ja vi går også stærkt udfra at det er det køn vi fik at vide til MD for nu er ALT bare blåt... Men ellers bliver det jo bare en lille drenge-pige det første stykke tid hvis hun skulle have taget fejl til MD... Men mon dog.... de har jo heldigvis ret i langt de fleste tilfælde...

Anmeld

20. juni 2012

Kay

babymus77 skriver:

Jaa i morgen med og så regn igen.... Øv øv.... vi vil ha sol og varme;-)

ja... har været ude og købe en fin paraply til på lørdag... det er ikke ligefrem det bedste vejr de lover til en udendørs vielse

Anmeld

20. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Nemlig.. Så lærer han det på den hårde måde..

men jeg er nu sikker på det er en lille prinsesse Det håber jeg da

det tror jeg også på det er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.