Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: og der er jo ik så længe til der har været
og der er jo ik så længe til der har været
nej det er skønt så man kan få babyen ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Dejlige nyheder at få fra morgnen af!! Vh stine
Dejlige nyheder at få fra morgnen af!! Vh stine
ja rigtig dejligt
at bilen så begynte at ryge på hjemvejen og skal til mekanikeren... det er en mindre detalje
B&J skriver: nej det er skønt så man kan få babyen ud
ja... ihhh det blev bare så meget mere virkeligt det med fødsel nu når jeg ved det kan lade sig gøre
Kay skriver: føltes også som i går... men barslen er gået i gang og ja... lidt mere end en måned til termin det er godt nok underligt
føltes også som i går... men barslen er gået i gang og ja... lidt mere end en måned til termin det er godt nok underligt
jeg syntes godtnok det er gået hurtigt...
og så skal i jo giftes lige om lidt det er da også bare super skønt
Kay skriver: ja... ihhh det blev bare så meget mere virkeligt det med fødsel nu når jeg ved det kan lade sig gøre
jaaa det må være en fantastisk følelse
Isabella_mor skriver: jeg syntes godtnok det er gået hurtigt... og så skal i jo giftes lige om lidt det er da også bare super skønt
ja... det er der heller ik længe til... en meget begivenhedsrig sommer
Kay skriver: jeps... blev så lettet over at jeg kan få lov at føde rigtig og ik skal gå og være bange for at gå fortidligt i fødsel og ende med aks pga den moderkage
jeps... blev så lettet over at jeg kan få lov at føde rigtig og ik skal gå og være bange for at gå fortidligt i fødsel og ende med aks pga den moderkage
ja det r dejligt
Kay skriver: ja rigtig dejligt at bilen så begynte at ryge på hjemvejen og skal til mekanikeren... det er en mindre detalje
Hé Hé uheldigt! Men så længe det kun var bilen der røg, ka det jo heldigvis fikses!! Vh stine
StineW79 skriver: Hé Hé uheldigt! Men så længe det kun var bilen der røg, ka det jo heldigvis fikses!! Vh stine
ja forhåbentligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128