Jeg har været tl scannng :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
33 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juni 2012

Kay

ja... det skulle jo tjekkes om moderkagen havde rykket sig... og det har den.... den ligger fint bagved et stkke oppe... og ikke nede og spærer længere  så jeg kan få lov at føde normalt....

og for en gang skyld lå hun meget urolig da der blev scannet... men den søde jordmoder fik alligevel måldt det der skulle...

hun vender med hoved ned... der er fint med fostervand og hun vejer 2361... hvilket er lidt mere end normalen (når man er 33+1) men stadig fint

så spurgte jeg om hun kunne se kønnet... bare lige for at være sikker på at det var rigtig det vi fik afvide til MD... men... det er skismer svært at se når barnet ligger sig med samlede ben bøjet ind til sig...

jordmoderen prøvede iherdigt at skubbe og gøre ved.. men ikke om de ben blev rykket... hun kunne dog hverken finde tap eller pung... så vi går stærkt udfra at det var rigtig hvad vi fik afvide til MD 

ellers må drenge gå i tøse tøj de første par måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Princesspigen

Kay skriver:

ja... det skulle jo tjekkes om moderkagen havde rykket sig... og det har den.... den ligger fint bagved et stkke oppe... og ikke nede og spærer længere  så jeg kan få lov at føde normalt....

og for en gang skyld lå hun meget urolig da der blev scannet... men den søde jordmoder fik alligevel måldt det der skulle...

hun vender med hoved ned... der er fint med fostervand og hun vejer 2361... hvilket er lidt mere end normalen (når man er 33+1) men stadig fint

så spurgte jeg om hun kunne se kønnet... bare lige for at være sikker på at det var rigtig det vi fik afvide til MD... men... det er skismer svært at se når barnet ligger sig med samlede ben bøjet ind til sig...

jordmoderen prøvede iherdigt at skubbe og gøre ved.. men ikke om de ben blev rykket... hun kunne dog hverken finde tap eller pung... så vi går stærkt udfra at det var rigtig hvad vi fik afvide til MD 

super dejligt at høre    

Anmeld

20. juni 2012

Kay

Princesspigen skriver:

super dejligt at høre    

jeps... blev så lettet over at jeg kan få lov at føde rigtig og ik skal gå og være bange for at gå fortidligt i fødsel og ende med aks pga den moderkage

Anmeld

20. juni 2012

B&J

JUBII hvor fantastisk.... godt alt er godt der inde og dejligt du kan få lov at føde alm. hvor må det være en kæmpe nyhed

hihihihihi bliver spænde hvad der kommer ud bare det er en baby

Anmeld

20. juni 2012

Isabella_mor

Kay skriver:

hallo... var det ikke i går du skrev herinde at du var gravid... Tiden går fanme hurtigt...    

så er der jo ikke længe tilbage

Anmeld

20. juni 2012

Kay

B&J skriver:

JUBII hvor fantastisk.... godt alt er godt der inde og dejligt du kan få lov at føde alm. hvor må det være en kæmpe nyhed

hihihihihi bliver spænde hvad der kommer ud bare det er en baby

jeps... bare det er en baby

glæder mig helt til at føde nu

Anmeld

20. juni 2012

B&J

Kay skriver:

jeps... bare det er en baby

glæder mig helt til at føde nu

det kan jeg godt forstå det er også vidunderligt

Anmeld

20. juni 2012

Kay

Isabella_mor skriver:

hallo... var det ikke i går du skrev herinde at du var gravid... Tiden går fanme hurtigt...    

så er der jo ikke længe tilbage

føltes også som i går... men barslen er gået i gang og ja... lidt mere end en måned til termin  det er godt nok underligt

Anmeld

20. juni 2012

Kay

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå det er også vidunderligt

og der er jo ik så længe til der har været

Anmeld

20. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejlige nyheder at få fra morgnen af!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.