tid i institution

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2009

Tynen

Stella kommer i DP som normalt (9-1530/16), hvilket JEG har dårlig samvittighed over, men når jeg har fået at vide at jeg skal holde mig i ro til uge 24, så er det sådan det må være.

Stella lider bestemt ingen overlast da hun ELSKER at være i DP og tit hyler når jeg henter hende, så det er mere DPén jeg har dårlig samvittighed overfor.
"Jeg går jo bare derhjemme... "
Men har haft en god snak med hende og hun siger selv at det ville være synd for Stella hvis hun kom tidligt hjem og jeg alligevel ikke kan løfte rundt/lege vild med hende.
Argh - Lorte samvittighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Plysbjørnen

Laura bliver normalt afleveret omkring 7-7:30 og hentet igen ca 14:30...

Og tro mig hun elsker hendes DP over alt på jorden... hun har ikke tid til at sige farvel om morgenen og bliver pisse sur når vi henter hende igen, fordi hun ikke gider hjem...

Anmeld

30. april 2009

Helle30

Sofie bliver afleveret i dp af sin far kl. 06.45, og så henter jeg hende mellem 15 og 16. Om torsdagen henter jeg hende i legestuen kl. 12 - før sovetid, for hun er ikke så god til det med 30 børn på få m2, som der er, når de er indenfor.
Jeg har ikke den ringeste dårlige samvittighed over, at hun er der så mange timer, som hun er. Hun har det super godt hos dp'en, og dér er der både tid til sanglege, udendørs lege og mulighed for at lege med andre børn. Herhjemme ville hun kede sig grusomt ved at gå og kigge på, at jeg suser rundt og tager mig af Louise. Der er grænser for, hvor længe hun synes, det er sjovt at lege med sig selv. Til gengæld gør jeg meget ud af at være sammen med hende, når hun kommer hjem. Så sørger jeg gerne for at have "drukket Louise under bordet", så hun sover et godt stykke tid.

- Helle

Anmeld

30. april 2009

Anja

Her mens jeg er på barsel er Elias i dp 9 - 15 men når jeg starter på job hedder den 7.15 - 15

Anmeld

30. april 2009

Monica

Her afleveres aben ca 7.15 og hentes kl 16... Lidt før om fredagen da Lars har tidligt fri... Her kan det ikke være anderledes da vi begge har fuldtids arbejde...

Meeen, ville da ønske at dagene kunne være lidt kortere...

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.