tid i institution

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. april 2009

Juniors mor

Hvor lang tid er jeres børn i institution om dagen?
Jeg er jo på barsel så jeg er ret fleksibel med at hente og bringe Julie, så hun ikke er der for længe, - men på den anden side kan hun jo også godt lide og lege med hende små venner dernede.....
Hun er der ca 6 timer hvoraf hun sover 2-3 af timerne....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Tut

Noah bliver afleveret kl. 8 af Christian.

Så sover han ca. fra 12-14.

og så henter jeg ham 15:30

Han elsker også sin vuggestue.

Nu kommer jeg jo til at gå hjemme fra i morgen, og til min barsel er slut i november 2010, så der bliver hans tider nok også lidt ændret.

Mette 9+0

Anmeld

30. april 2009

Mie A

Jeg kører hjemmefra ca. klokken 9.00 - Simon bliver afleveret først og så derefter Ea - Når de skal hentes kører jeg mellem 15.00 og 16.00 - Ea bliver hentet først og så derefter Simon.

Anmeld

30. april 2009

Astrid P

Smilla bliver afleveret mellem 8 og 9. Og så henter jeg hende kl 14.30... Det er jo en priviligeret tilværelse man har som studerende. Ikke mht. penge, men mht. tid...

Anmeld

30. april 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Caroline bliver afleveret omkring kl. 8, samtidig med de andre hos DP. Så har de hele formiddagen til leg og hygge.

Vi henter så igen kl. 15, selvom jeg er uden arbejde, og godt kunne hente før. Men da jeg snakkede med DP-mor om det, sagde hun, at Caroline alligevel sov fra ca. 11.30-14.30, og det kunne hun ligeså godt gøre hos hende, som hos mig. Og det er jo rigtig nok. Efter lur får hun frugt, og så henter jeg hende. Hun er den første der bliver hentet hver dag, og ofte vil hun slet ikke med hjem, da hendes små venner jo leger videre. Det tager jævnligt et kvarters tid at komme fra DP, fordi Caroline liiige skal hive mig med rundt til legehus, rutchebane og alle de andre ting i haven.

Hvis jeg stadig er arbejdsløs, når hun begynder at skære i sin middagslur, henter jeg nok tilsvarende tidligere.

Anmeld

30. april 2009

Susan1978

SÅ er det her der blir trådt på min dårlige samvittighed.. jeg hader at mine børn skal være så længe i børnehave og dagpleje.. men jeg har jo ikke noget valg.

Men det er som regel jannik der afleverer og det er mellem 730 og 8 og jeg henter så mellem 16 og 1645..

hader de skal være der så længe, men heldigvis har de jo en masse at lege med og det trøster mig også at de ikke den store tidsfornemmelse endnu.

Anmeld

30. april 2009

Kaufie

Her har jeg også dårlig samvittighed....

William bliver afleveret som den første (3 ud af 5 dage) og hentet som den sidste. Jeg afleverer 7.15 og Claus henter ca kl 16.

Af den tid går ca 3 timer med middagslur, så.... ja.... Han er rigtig glad for at være der - og der er aldrig problemer med at aflevere eller hente.

Væk - dårlige samvittighed - væk....

Anmeld

30. april 2009

ivfmarie

Rolig nu Susan og Kaufie - I er ikke de eneste...

Malte bliver afleveret ca 7 og hentet ml 16-16.30.
Det afhænger lidt af om det er Casper eller jeg der har bilen (Casper kører med en kollega hver anden uge)
Når jeg har bilen er det ofte lidt før, men ikke meget, for jeg vælger altså at foretage indkøb mm inden jeg henter unger. Det giver mig lidt mindre tid med ungerne, men tilgengæld starter vi ikke med at blive uvenner.
Og jeg er ikke bleg for at aflevere ungerne selvom jeg har en fridag eller to!

Marie - egoistisk mor!

Anmeld

30. april 2009

ivfmarie

ivfmarie skriver:

Rolig nu Susan og Kaufie - I er ikke de eneste...

Malte bliver afleveret ca 7 og hentet ml 16-16.30.
Det afhænger lidt af om det er Casper eller jeg der har bilen (Casper kører med en kollega hver anden uge)
Når jeg har bilen er det ofte lidt før, men ikke meget, for jeg vælger altså at foretage indkøb mm inden jeg henter unger. Det giver mig lidt mindre tid med ungerne, men tilgengæld starter vi ikke med at blive uvenner.
Og jeg er ikke bleg for at aflevere ungerne selvom jeg har en fridag eller to!

Marie - egoistisk mor!

Og jeg har sgu ikke engang dårlig samvittighed!
Mine unger har det sjovt i deres institutioner, og jeg når en masse når de ikke er hjemme...

Anmeld

30. april 2009

Lise

Jeg har heller ikke så dårlig samvittighed, for han elsker at være derovre.

Simon bliver afleveret 7:30-8 og hentet igen ca 16:30 +/-. Jeg afleverer ham når jeg tager på job, og kommer først hjem igen efter kl 17. Det kan ikke rigtigt lade sig gøre på andre måder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.