Hvornår vil I gerne føde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Chili

piadas skriver:

Haha, ja indtil naboerne begynder at klage over alt det renderi!

Ja, jeg glæder mig også - jeg tror aldrig, man bliver træt af den følelse, man får, når man får sådan en lille fedtet klump i armene!

Ligemeget hvor ulækkert man kan få det til at lyde, er det stadig bare så smukt!  

Og lige meget hvor mange skræk historie jeg har hørt på, er jeg ikke nervøs, jeg får jo en bonus når det hele er slut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

piadas

Chili skriver:

Ligemeget hvor ulækkert man kan få det til at lyde, er det stadig bare så smukt!  

Og lige meget hvor mange skræk historie jeg har hørt på, er jeg ikke nervøs, jeg får jo en bonus når det hele er slut

Hæhæe, det er det!

Jeg er heldigvis også typen, der godt kan tåle at høre skrækhistorier uden at lade mig gå på af det. Altså forstå mig ret - selvfølgelig synes jeg, det kan være SÅ forfærdeligt, men jeg tænker ikke, at det samme sker for mig.

Anmeld

19. juni 2012

Chili

piadas skriver:

Hæhæe, det er det!

Jeg er heldigvis også typen, der godt kan tåle at høre skrækhistorier uden at lade mig gå på af det. Altså forstå mig ret - selvfølgelig synes jeg, det kan være SÅ forfærdeligt, men jeg tænker ikke, at det samme sker for mig.

Ja, og det er jo en naturlig og smuk ting, hvis man kan sige det  

Og lige meget hvad der sker under en fødsel, er jeg sikker på de har set alt på en fødegang!

Anmeld

20. juni 2012

christina92

piadas skriver:

Det kan jeg godt forstå! Det ville væres træls at gå glip af, hvis det er nogen af jeres bedste venner! Ellers må I have baby med i liften!

Ja ville være meget ked af at gå glip af det, så det skal være så meget før at vi vil have hende med i liften eller også skal hun vente

Anmeld

16. juli 2012

OktoberMor

piadas skriver:

Total ligegyldig for sjov tråd!

Som spørgsmålet lyder - har I en dag, I gerne vil føde?

Jeg synes, 8-10-12 kunne være meget sjovt. Eller 10-10-12 eller 12-10-12.

Personligt vil jeg dog gerne føde d. 14. oktober, da vores tre andre børn er født d. 12., 13. og 15. Ida kom en dag for sent, så vi har et hul d. 14.!

Det passer med, at jeg i så fald skal gå 12 dage over - hvilket der er stor sandsynlighed for, da de andre er født 19, 15 og 14 dage over...skæbnen vil at man i Viborg sætter i gang, når man er 41+5 - og det er jeg d. 14. oktober!

Hvad med jer?

Jeg ved faktisk slet ikke hvilken dato jeg helst vil..  Men min tålmodighed er snart ved at være brugt op, selvom der er lang tid til min termin (4. oktober).... 

Anmeld

16. juli 2012

piadas

OktoberMor skriver:

Jeg ved faktisk slet ikke hvilken dato jeg helst vil..  Men min tålmodighed er snart ved at være brugt op, selvom der er lang tid til min termin (4. oktober).... 

Hehe, ja - på en måde synes jeg tiden er gået så hurtigt! Imorgen er jeg 29+0!

På den anden side synes jeg der er riiiiigtig lang tid til oktober!

Bare vent - når vi når til starten af oktober, gider jeg ikke mere og vil bare føde! Sidste gang døjede jeg rigtig meget med plukveer, der drillede rigtig meget den sidste måneds tid, så lur mig om det ikke sker igen, så jeg bliver rigtig træt af det!

Anmeld

16. juli 2012

OktoberMor

piadas skriver:

Hehe, ja - på en måde synes jeg tiden er gået så hurtigt! Imorgen er jeg 29+0!

På den anden side synes jeg der er riiiiigtig lang tid til oktober!

Bare vent - når vi når til starten af oktober, gider jeg ikke mere og vil bare føde! Sidste gang døjede jeg rigtig meget med plukveer, der drillede rigtig meget den sidste måneds tid, så lur mig om det ikke sker igen, så jeg bliver rigtig træt af det!

Hehe, jeg syntes også det føles som forleden Hvor jeg stod med en positiv test.. og tiden går sikkert rigtig hurtigt.. om lidt sidder vi med vores baby i armene, og tænker tilbage på dette øjeblik.. ;-)

Anmeld

3. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Jeg vil gerne føde fra idag og frem til termin  Gider ikk det ventetid her mere ..

Har termin 10/10, og hvis jeg endelig SKAL gå over tid, så må det IKKE blive den 11/10, det har jeg ikk tid til  Der har storesøster nemlig fødselsdag, så hele huset bliver fyldt med bedsteforældre og oldeforældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.