Hvornår vil I gerne føde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.531 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

piadas

Total ligegyldig for sjov tråd!

Som spørgsmålet lyder - har I en dag, I gerne vil føde?

Jeg synes, 8-10-12 kunne være meget sjovt. Eller 10-10-12 eller 12-10-12.

Personligt vil jeg dog gerne føde d. 14. oktober, da vores tre andre børn er født d. 12., 13. og 15. Ida kom en dag for sent, så vi har et hul d. 14.!

Det passer med, at jeg i så fald skal gå 12 dage over - hvilket der er stor sandsynlighed for, da de andre er født 19, 15 og 14 dage over...skæbnen vil at man i Viborg sætter i gang, når man er 41+5 - og det er jeg d. 14. oktober!

Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Chili

piadas skriver:

DDekkuTotal ligegyldig for sjov tråd!

Som spørgsmålet lyder - har I en dag, I gerne vil føde?

Jeg synes, 8-10-12 kunne være meget sjovt. Eller 10-10-12 eller 12-10-12.

Personligt vil jeg dog gerne føde d. 14. oktober, da vores tre andre børn er født d. 12., 13. og 15. Ida kom en dag for sent, så vi har et hul d. 14.!

Det passer med, at jeg i så fald skal gå 12 dage over - hvilket der er stor sandsynlighed for, da de andre er født 19, 15 og 14 dage over...skæbnen vil at man i Viborg sætter i gang, når man er 41+5 - og det er jeg d. 14. oktober!

Hvad med jer?

Det kunne være sjovt med den 14. Så krydser

Jeg er sat til den 20. Men min mand vil gerne have jeg føder efter den 24. Da stjernetegnet så vil være scorpion, i stedet for vægt, og min moster håber på den 25. Så de kan dele fødselsdag
Totalt ligegyldigt for mig, bare bette manden kommer ud sund og rask

Anmeld

19. juni 2012

esiuol

Jeg har en lidt anden indgangsvinkel... Fordi tvillinger ofte bliver født for tidligt, vil jeg gerne føde tidligst 14 dage før termin, som er den dag, hvor jeg enten vil blive sat i gang eller ffå planlagt kejsersnit

Anmeld

19. juni 2012

Chili

esiuol skriver:

Jeg har en lidt anden indgangsvinkel... Fordi tvillinger ofte bliver født for tidligt, vil jeg gerne føde tidligst 14 dage før termin, som er den dag, hvor jeg enten vil blive sat i gang eller ffå planlagt kejsersnit

Ja, det er noget lidt andet i dag, jeg er selv tvilling, og min mor gik tiden ud, og vi var bare kæmpe, jeg vejede 3500g og min tvillingesøster vejede 3200g.

Hvis du helt selv måtte vælge, håber du så på normal fødsel eller kejsersnit ?

Anmeld

19. juni 2012

christina92

Jeg vil bare gerne først føde efter termin  Vi skal nemlig til bryllup hos et af vores aller nærmeste vennepar den dag jeg har termin, så vil gerne det først bliver efter det

Anmeld

19. juni 2012

piadas

Chili skriver:

Det kunne være sjovt med den 14. Så krydser

Jeg er sat til den 20. Men min mand vil gerne have jeg føder efter den 24. Da stjernetegnet så vil være scorpion, i stedet for vægt, og min moster håber på den 25. Så de kan dele fødselsdag
Totalt ligegyldigt for mig, bare bette manden kommer ud sund og rask

Spændende - hvorfor vil han hellere have en skorpion end en vægt? Jeg er ikke så meget inde i stjernetegnene, men jeg kan næsten regne ud, at det har noget med personligheden at gøre?

Hæhæ, så glider din moster jo nok lidt i baggrunden, men så længe hun er ok med det, så er det jo fint!

Men du har ret - et sundt og raskt barn er selvfølgelig at foretrække...og så er fødselsdagen jo lige meget!

Anmeld

19. juni 2012

piadas

esiuol skriver:

Uh, det kan jeg godt forstå! Jeg har også en teori om, at jo længere de bliver derinde jo bedre (til en vis grænse selvfølgelig)!

Går det stadig godt? Altså ikke noget med aflastning, for mange plukveer og andre tegn på for tidlig fødsel? 

Jeg har en kollega, som lige har født tvillinger for et par uger siden. Hun gik i gang af sig selv om natten, hvor hun skulle have været sat i gang dagen efter (14 dage før termin lige som dig). Hun havde vist en god fødsel og har også haft en nem graviditet, så det er dejligt at høre om - især når det er tvillinger.

Anmeld

19. juni 2012

Chili

piadas skriver:

Spændende - hvorfor vil han hellere have en skorpion end en vægt? Jeg er ikke så meget inde i stjernetegnene, men jeg kan næsten regne ud, at det har noget med personligheden at gøre?

Hæhæ, så glider din moster jo nok lidt i baggrunden, men så længe hun er ok med det, så er det jo fint!

Men du har ret - et sundt og raskt barn er selvfølgelig at foretrække...og så er fødselsdagen jo lige meget!

Ja, de kommer jo på deres fødselsdag, hihi  

Og manden vil gerne have scorpion da han gerne vil have en tatovering med stjernetegn og fødselsdato, også er scorpionen federe end vægten  

Og min moster er alligevel over 50, så derfor gør det hende ikke så meget  Haha.

Anmeld

19. juni 2012

piadas

Chili skriver:

Ja, det er noget lidt andet i dag, jeg er selv tvilling, og min mor gik tiden ud, og vi var bare kæmpe, jeg vejede 3500g og min tvillingesøster vejede 3200g.

Hvis du helt selv måtte vælge, håber du så på normal fødsel eller kejsersnit ?

Wow, hvor vildt - din mor må have været kæmpe!

Har du set billeder af hendes mave, da hun var højgravid?

Anmeld

19. juni 2012

piadas

christina92 skriver:

Jeg vil bare gerne først føde efter termin  Vi skal nemlig til bryllup hos et af vores aller nærmeste vennepar den dag jeg har termin, så vil gerne det først bliver efter det

Det kan jeg godt forstå! Det ville væres træls at gå glip af, hvis det er nogen af jeres bedste venner! Ellers må I have baby med i liften!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.