Hvornår vil I gerne føde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

piadas

Chili skriver:

Ja, de kommer jo på deres fødselsdag, hihi  

Og manden vil gerne have scorpion da han gerne vil have en tatovering med stjernetegn og fødselsdato, også er scorpionen federe end vægten  

Og min moster er alligevel over 50, så derfor gør det hende ikke så meget  Haha.

Haha, ja det kan godt se - altså det med skorpionen! Ellers må han finde på noget andet, hvis det bliver en vægt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Chili

piadas skriver:

Wow, hvor vildt - din mor må have været kæmpe!

Har du set billeder af hendes mave, da hun var højgravid?

Jeg har ikke noget nej, desværre  

Og ja, hun var kæmpe, hun fik ikke kun strækmærker, hendes elastik i maven sprang, så desværre ligner hendes mave en bolle dej der ikke er nok mel i  (Hvis du/i kan forestille jer det).

Anmeld

19. juni 2012

Chili

piadas skriver:

Haha, ja det kan godt se - altså det med skorpionen! Ellers må han finde på noget andet, hvis det bliver en vægt!

Ja, jeg tænker at til den tid har man næppe lyst til at gå over tid ?

Anmeld

19. juni 2012

piadas

Chili skriver:

Jeg har ikke noget nej, desværre  

Og ja, hun var kæmpe, hun fik ikke kun strækmærker, hendes elastik i maven sprang, så desværre ligner hendes mave en bolle dej der ikke er nok mel i  (Hvis du/i kan forestille jer det).

Øv, hvor ærgerligt, men man var jo nok heller ikke så fokuserede på at tage mavebilleder dengang.

Puh, det lyder ikke rart med din mors mave! Av!!

Anmeld

19. juni 2012

Chili

piadas skriver:

Øv, hvor ærgerligt, men man var jo nok heller ikke så fokuserede på at tage mavebilleder dengang.

Puh, det lyder ikke rart med din mors mave! Av!!

Ja, hun var også meget ked af sin mave i starten, men hun har ligesom lært at leve med det, og hun fik jo 2 skønne børn ud af det  

Hihihihihi  

Anmeld

19. juni 2012

piadas

Chili skriver:

Ja, jeg tænker at til den tid har man næppe lyst til at gå over tid ?

Nej! Jeg kender også mig selv godt nok til at vide, at det kan godt ske, at jeg gerne vil føde d. 14. oktober, men jeg ved også, at når vi når til d. 2. oktober, så er jeg villig til at gøre hvad som helst for at gå i fødsel!

Sidste gang med Ida løb jeg en del på vores løbebånd, da jeg var gået over tid. Jeg spiste ananas og gjorde alle de ting, de kloge mener sætter fødslen i gang - det virkede bare ikke på mig!

Anmeld

19. juni 2012

piadas

Chili skriver:

Ja, hun var også meget ked af sin mave i starten, men hun har ligesom lært at leve med det, og hun fik jo 2 skønne børn ud af det  

Hihihihihi  

Ja, der er jo nok ikke så meget at gøre ved det, medmindre man kan operere huden væk?

Anmeld

19. juni 2012

Chili

piadas skriver:

Nej! Jeg kender også mig selv godt nok til at vide, at det kan godt ske, at jeg gerne vil føde d. 14. oktober, men jeg ved også, at når vi når til d. 2. oktober, så er jeg villig til at gøre hvad som helst for at gå i fødsel!

Sidste gang med Ida løb jeg en del på vores løbebånd, da jeg var gået over tid. Jeg spiste ananas og gjorde alle de ting, de kloge mener sætter fødslen i gang - det virkede bare ikke på mig!

Øvøv  

Der tænker jeg også jeg har en fordel ved at bo på 3. sal, så kan jeg da løbe lidt op og ned at trapperne, det bliver sikkert skide sjovt

Jeg kan slet ikke vente til han kommer ud! Jeg glæder mig bare så meget til jeg har ham i mine arme

Anmeld

19. juni 2012

Chili

piadas skriver:

Ja, der er jo nok ikke så meget at gøre ved det, medmindre man kan operere huden væk?

Det kan man, men hun skal tabe sig, så hun vejer 65 tror jeg nok.  

Og hun er de der 170+ høj, så hun har ikke mod på at tabe sig så meget  

Anmeld

19. juni 2012

piadas

Chili skriver:

Øvøv  

Der tænker jeg også jeg har en fordel ved at bo på 3. sal, så kan jeg da løbe lidt op og ned at trapperne, det bliver sikkert skide sjovt

Jeg kan slet ikke vente til han kommer ud! Jeg glæder mig bare så meget til jeg har ham i mine arme

Haha, ja indtil naboerne begynder at klage over alt det renderi!

Ja, jeg glæder mig også - jeg tror aldrig, man bliver træt af den følelse, man får, når man får sådan en lille fedtet klump i armene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.