Fortæl hvad i er uddannet som:
Jeg har ingen uddannelse, har lavet lidt af hvert gennem årene, bla. kørt taxa og været afløser på et plejehjem, hvilket jeg var meget glad for og det bliver den vej jeg vil gå... Er pt. sygemeld med en mild depression og besværligheds forstyrrelser, som skyldes en svær opvækst og en 10 årig ubehandlet fødselsdepression.. Kommunen er dog i gang med at udersøge mulighederne for at jeg kan komme i revalidering som social- og sundhedshjælper.
Hvor mange børn i har:
Vi har 3 sammenbragte børn, min datter Felicia på 10 år og min søn Simon på 6½ år, Tommy har Isabella på 4½ år... Vi håber på en snarlig familie forøgelse.
Hvad laver jeres kæreste/mand:
Min mand Tommy går pt. arbejdsløs, blev fyret i første fyrings runde på Danice Crown slagteriet i Rønne.. Han er udannet farvehandler, men har ikke arbejde inden for faget i mange år. Han har også sejlet med Bornholmstrafikken, men det var før vores tid.. Han har ingen anelse om hvad han vil nu.
Geografi:
Jeg er oprindelig fra Sjælland, Fredriksberg, men er vokset op mange steder rundt om i verden, bla. Indien, Fiji og Afrika pga. min fars arbejde.. Har dog haft fast bopæl på Bornholm siden 97. Tommy er også opvokset på Sjælland, Albertslund, kom til Bornholm i forbindelse med værnepligten...
Anmeld