Fortælom...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. april 2009

Mira0911

Fortæl hvad i er uddannet som,
Hvor mange børn i har,
Hvad laver jeres kæreste/mand,
Geografi...

Bare så vi har et indblik over hvem vi forskellige er...

Jeg er ikke uddannet til noget, ryggen har sagt stop til kok, ernæringsassistent - og det er bare mit drømme job... Øv at det ikke går..
Julie er mit første barn, bor sammen med faderen..
Faderen arbejder på møbelfabrik..
Kommer fra Silkeborg - Oprindeligt Skive...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Diana...

Fortæl hvad i er uddannet som? Jeg har ikke nogen uddannelse, da jeg har arbejdet i min farfars butik siden jeg har kunne kravle og ved alt hvad man skal vide inde for den brance og fik en del bedre løn end en uddannet. Men nu efter barsel vil jeg ikke tilbage til butik pga arbejds tiderne så jeg over vejer at gå i skole som hvad ved jeg ikke endnu men har jo os lidt tid endnu

Hvor mange børn i har? Vi har et Min dejlige lille Lucas på 2 måneder og 8 dage

Hvad laver jeres kæreste/mand?
Min dejlige kæreste er maler men pt arbejds løs pga fyringer som alle andre steder i verden Så nu bruger han tiden på at bygge vores hus

vi bor i Engesvang lige ved silkeborg (midtjylland)

Knus Diana som skal giftes d. 23 maj og Lucas døbes d. 23 maj

Anmeld

30. april 2009

Bastian

Jeg blev færdig som cand. comm. (kommunikation og engelsk) i 1998.

Vi har to børn.

Min mand er tekniker på en fabrik, der fremstiller is og juice.

Vi er fra Ølstykke

Anmeld

30. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er kontoruddanent og har en ba i erhvervsøkonomi og engelsk. Søndag er min sidste dag som hjemmehjælper og fra madag er jeg så vagtko-ordinator for hjemme og sygeplejen. Kæresten er lastbilchauffør og vi har 1 barn (og 1 hund) sammen. Vi bor i Malling. Jeg er tilflytter fra Skive og manden er hjemmefødning

Anmeld