Fortælom...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2009

charlottekri

Fortæl hvad i er uddannet som,
Jeg er tæt på at være uddannet landmand (en af de sidste af den gamle skole) og skal ud og passe drægtige søer når jeg er færdig 25. juni

Hvor mange børn i har,
Jeg har en datter, Maja, på snart 16 mdr samt 2 hunde

Hvad laver jeres kæreste/mand,
Min mand er ansat som driftsleder i marken på en svineejendom

Geografi...
Jeg kommer oprindelig fra en lille by kaldet Bur lidt udenfor Holstebro og min mand kommer fra en lille by kaldet Bremdal lidt uden for Struer
Vi bor lige pt. lidt udenfor Ølgod på en nedlagt landejendom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

3rollinger

Fortæl hvad i er uddannet som

Jeg er uddannet som tolk/translatoer i spansk fra Aarhus Handelshoejskole. Arbejder dog med marketing af turisme.

Hvor mange børn i har

Jeg har 2 boern paa hhv 4 og 2, og saa en paa vej

Hvad laver jeres kæreste/mand

Han er service desk manager ved First Data

Geografi

Foedt i Koebenhavn, opvokset paa Vestsjaelland og bor i Spanien

Bare så vi har et indblik over hvem vi forskellige er...

Anmeld

30. april 2009

Leneur

charlottekri skriver:

Fortæl hvad i er uddannet som,
Jeg er tæt på at være uddannet landmand (en af de sidste af den gamle skole) og skal ud og passe drægtige søer når jeg er færdig 25. juni

Hvor mange børn i har,
Jeg har en datter, Maja, på snart 16 mdr samt 2 hunde

Min mand er ansat som driftsleder i marken på en svineejendom

Geografi...
Jeg kommer oprindelig fra en lille by kaldet Bur lidt udenfor Holstebro og min mand kommer fra en lille by kaldet Bremdal lidt uden for Struer
Vi bor lige pt. lidt udenfor Ølgod på en nedlagt landejendom

Jeg har ingen uddannelse men er pædagogmedhjælper.

Jeg venter mit første barn.... En lille pige men min kæreste har 2 drenge på 5 og 6 år.

Min kæreste er anlægsgartner/brolægger.

Jeg har lokket min kæreste til Skanderborg, som er min fødeby.

Anmeld

30. april 2009

Fam. Madsen

Jeg er uddannet social og sundhedshjælper, men går pt her hjemme.. for kan ikke finde et arbejde..

jeg har et barn marcus på 11mdr sammen med min mand..

min mand er uddannet maler og arbejde ved et maler firma i hobro..

vi bor i asferg i en lille by lidt uden for randers..

Anmeld

30. april 2009

Fiona78

Jeg er uddannet faglært landmand og har passet grise i 14 år
Jeg har for det meste passet farestald (fødeafd) men har også i en årerække fungeret som driftsleder, dvs det er mig der har stået for driften af dyreholdet samt haft medarbejdere under mig
Efter ryggen begyndte at drille startede jeg med at passe løbeafd (der hvor de små grise bliver lavet) og drægtige søer
Jeg er pt sygemeldt og det er uvist om jeg kommer tilbage

Vi har ingen børn endnu men vi er startet

Min kæreste har lige lukket sit firma (selvstændig brolægger) pga for lidt tid til mig og hans store passion, Dragrace på motorcykel
Nu arbejder han for en tømrer

Jeg er oprindligt fra Brønderslev men har boet i Hjørring siden 96
Kæresten er fra en lille flække der hedder Sønderlev (Skallerup) uden for Hjørring

Anmeld

30. april 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Jeg læser cand.jura på Syddansk universitet i odense. Efter sommerferien skal jeg skrive speciale, og jeg bliver så færdig i januar 2010. SKØNT !
- Glæder mig meget til at komme ud på arbejdsmarkedet.

Min mand, Jesper, er hoteldirektør på Fakkelgaarden i kollund.
Sammen har vi vores søn, Sofus, som lige er fyldt 2 år i april måned. Vi vil meget gerne have flere børn.

Vi bor i Kollund i Sønderjylland, tæt ved den tyske grænse. Vi er begge ægte sønderjyder, jeg er født og opvokset i Sønderborg ca. 20 km. fra hvor vi bor nu.

Anmeld

30. april 2009

PjuBa24

Jeg er ikke færdiguddannet endnu, men læser Engelsk og kommunikation nu (skal aflevere bachelor om små 3 uger) og så tager jeg en overbygning som Translatør/tolk fra september. Er færdig 2011.

Har ingen børn endnu

Min kæreste er udannet salgsassistent og arbejder i en Dagli' Brugs. Han er ved at påbegynde en udannelse til souchef/førstemand.

Vi bor i Slagelse

Anmeld

30. april 2009

Lise

Fortæl hvad i er uddannet som
Jeg har en Ha(jur.) (Erhvervsøkonomi og jura kombi uddannelse), og nu læser jeg cand.merc.aud på deltid, på samme tid med at jeg arbejder fuld tid som revisor.

Hvor mange børn i har
Vi har Simon på 1 år og 9 mdr, og håber der kommer i hvert fald én mere

Han er uddannet butiksslagter, men arbejder som salgskonsulent.

Geografi...
Jeg er født og opvokset i Aalborg. Flyttede til Kbh da jeg var 22, mødte Christian her (han er fra Nordsjælland), og nu har vi købt hus i Hvidovre. Jeg drømmer lidt om et hus i Aalborg.

Anmeld

30. april 2009

LotteGabriella

Jeg er uddannet kontor "allround" og er på barsel fra min stilling som chefsekretær, som jeg så ikke kommer tilbage til

Jeg er gift med Brian, som er udlært tømrer, Han har dog valgt at prøve krafter med noget helt andet og arbejder nu som mentor for unge kontanthjælpsmodtagere imellem 18-25 år

Sammen har vi vores dejlige datter, Daniella på 9 måneder

Vi bor i Nykøbing M., hvor Brian kommer fra, jeg er oprindeligt fra København

Anmeld

30. april 2009

DK

Jeg er under uddannelse. Jeg læser jura på Århus Universitet. Jeg bliver forhåbentligt bachelor nu her, og mangler så 2 år på kandidaten.

Jeg har et barn. Kirstine på 5 år. Drømmer om flere

Jeg er kæreste med Mikkel der er uddannet maskiningeniør og er afdelingsleder for ingeniørerne i et mellemstort firma der laver maskiner til træindustrien. (en palle rå brædder ind i den ene ende og ikea møbler ud i den anden, sådan groft sagt)

Vi bor på landet lige uden for Horsens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.