Hjemme hos os, VOL 2!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Maria.

Brams skriver:

Dette kunne være skrevet af mig , rigtig dejlig læsning, det er fuldstændig det sammen som hjemme hos os.

Dejligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Maria.

Lenore2009 skriver:

Så kan man jo kun håbe du også har fanget budskabet

Jeg forstår hvad du siger, men jeg har vel lov at have min mening så vel som du har din!!!?

Anmeld

19. juni 2012

morethanperfect

Sådan er det også her !
Oscar er dog rigtig god til at hjælpe os med alt
Dækker bord , rydder op sammen med os , sorterer vasketøj med os osv..

Jeg ville aldrig bruge rengøring eller lign. som straf ..
Men ja igen , vi er så forskellige !  

Anmeld

19. juni 2012

Maria.

Bøllen skriver:

Hoppede let og elegant over forrige tråd . Læste det hele men kommentede ikke . Syntes ts måde at opdrage sine børn på , er fjern for mig . Derimod dette :-) er skønt læsning.

Dejligt at du deler min mening!

Anmeld

19. juni 2012

Brams

Maria. skriver:

Jamen vi har det også dejligt!

Du må spørge alt det du vil.. Min søn fik sin iPod i 4 års fødselsdagsgave.. Han spillede på vores telefoner, og hørte også musik.. Jeg læste forskellige steder på nettet at det er god stimuli for børn (hvis de spiller alderssvarende vel at mærke!!) så vi valgte at han skulle have den i fødselsdagsgave!  

Min datter på 2½ år har også en iPod touch og både spiller og hører musik på den

Anmeld

19. juni 2012

Maria.

morethanperfect skriver:

Sådan er det også her !
Oscar er dog rigtig god til at hjælpe os med alt
Dækker bord , rydder op sammen med os , sorterer vasketøj med os osv..

Jeg ville aldrig bruge rengøring eller lign. som straf ..
Men ja igen , vi er så forskellige !  

Dejligt.. Mine børn hjælper også til med alt.. Men det er af egen fri vilje, og ikke på opfordring.. Derfor er det også sjovt for dem!

Anmeld

19. juni 2012

Maria.

Brams skriver:

Min datter på 2½ år har også en iPod touch og både spiller og hører musik på den

Sejt! Jeg tænker også at det er fremtiden.. Og jo hurtigere de bliver indviet, jo nemmere kommer indlæringen senere..

Anmeld

19. juni 2012

Brams

Maria. skriver:

Sejt! Jeg tænker også at det er fremtiden.. Og jo hurtigere de bliver indviet, jo nemmere kommer indlæringen senere..

Præcis, der er ingen grund til at vente. Vores iPad er hun også MEGET glad for

Anmeld

19. juni 2012

anynom

Maria. skriver:

Nej, det kommer selvfølgelig an på hvad det er.. Det er skrevet for at ilustrere at JEG ikke er så sort og hvid.. Det er meget nuanceret hjemme hos os..!!

Tak for din bekymring.. Jeg mener stadig men kommer længst med ros, ikke ris, og det skal komme naturligt og ikke som en belønning! Vi skal nok klare os! Jeg får tit afvide hvor søde, dygtige og velopdragne mine børn er..

Der var som sådan ingen bekymring fra min side - jeg ville bare understrege en pointe Jeg tror heller ikke, at ts i den anden tråd er så sort/hvid som det umiddelbart ser ud, jeg tror ikke alle nuancerne er nemme at få ned på skrift. Og jeg er sikker på, at både dine og hendes børn har det godt selvom jeres opdragelse er vidt forskellige

Ha' en god dag

Anmeld

19. juni 2012

Maria.

JulieWH skriver:

Der var som sådan ingen bekymring fra min side - jeg ville bare understrege en pointe Jeg tror heller ikke, at ts i den anden tråd er så sort/hvid som det umiddelbart ser ud, jeg tror ikke alle nuancerne er nemme at få ned på skrift. Og jeg er sikker på, at både dine og hendes børn har det godt selvom jeres opdragelse er vidt forskellige

Ha' en god dag

I lige måde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.