Orgasme=plukveer når gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

Haha jamen det lyder jo intet mindre end fantastisk!!!! Tak for dit svar!!

velbekomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Mother-love

Da jeg var gravid havde kæresten og jeg overhovedet ikke sex, da han ikke kunne lide det. Men problemet var jo så lige at jeg var ekstremt liderlig igennem hele min graviditet. Så jeg gjorde det selv når jeg nu kunne. Og jeg fik rigtig mange plukveer efter en orgasme. Men efter noget tid gik de i sig selv. Og jeg gjorde det igennem hele min graviditet og da jeg var 38+ 4 fik jeg pks. Pga mit piskesmæld. Så jeg vil mene der ikke skernoget ved det. Men self skal dulige holde øje med at duikke får regelmæssige plukveer i lang tid efter.
Men ellers vil jeg bare sige giv den gas hehehehe.

Anmeld

18. juni 2012

Masig

Kay skriver:

har faktisk lige i dag læst i et af de dersens graviditets blade at det skulle være rigtig godt at få orgasme flere gange i løbet af graviditeten...

noget med nogle hormoner der bliver opsamlet der skulle gøre det lettere at føde... husker det ik helt pricis men kan finde artiklen hvis du vil vide mere

Jeg har faktisk hørt noget lignende, at orgasme skulle gøre et eller andet så kroppen er bedre forberedt til fødsel, men det giver jo også mening idet plukveer er forberedelse til fødsel og rigtige veer og orgasme giver plukveer...

Tror faktisk det var min Jm der sagde at det var sundt med orgasmer...

Anmeld

18. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Jeg har faktisk hørt noget lignende, at orgasme skulle gøre et eller andet så kroppen er bedre forberedt til fødsel, men det giver jo også mening idet plukveer er forberedelse til fødsel og rigtige veer og orgasme giver plukveer...

Tror faktisk det var min Jm der sagde at det var sundt med orgasmer...

ja det giver mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.