Orgasme=plukveer når gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Syntes godt nok det er lidt pinligt så er lige anno! Håber nogen gider at svare alligevel.

Sagen er den at hver ENESTE gang jeg får orgasme, så får jeg simpelthen plukveer! Er det normalt? Bør man så overhovedet få orgasme eller skal man holde sig fra sex og alt der ligner, for at slippe for at få dem? Nogle gange får jeg dem selvfølgeligt også selvom jeg ikke får orgasme. Men tænker det er dumt at fremprovokere dem, når jeg nu ved de kommer efter en orgasme?

Nogen kloge kvinder derude der ved noget om det? Bliver rigtig glad hvis i gør

Det er helt normalt og ganske ufarligt

Orgasmen fremprovokere sammetrækningerne i livmoderen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Kay

har faktisk lige i dag læst i et af de dersens graviditets blade at det skulle være rigtig godt at få orgasme flere gange i løbet af graviditeten...

noget med nogle hormoner der bliver opsamlet der skulle gøre det lettere at føde... husker det ik helt pricis men kan finde artiklen hvis du vil vide mere

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Sådan er det også her... Det er helt normalt og nej hvis alt ellers er i orden, så skal man på ingen måde holde sig fra sex pga plukveer (min JM's udtalelse, hun er stor fortaler for en masse sex under graviditeten hehe)

Så hyg du bare videre alt det du vil

Hæhæ tak for dit svar og dit gode råd

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

har faktisk lige i dag læst i et af de dersens graviditets blade at det skulle være rigtig godt at få orgasme flere gange i løbet af graviditeten...

noget med nogle hormoner der bliver opsamlet der skulle gøre det lettere at føde... husker det ik helt pricis men kan finde artiklen hvis du vil vide mere

Haha jamen det lyder jo intet mindre end fantastisk!!!! Tak for dit svar!!

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Vivian87 skriver:

Nu ved jeg jo af gode grunde ikke hvor langt henne du er, men sådan havde jeg det også indtil jeg nåede uge 25-26 tror jeg, og min jordemor sagde det var helt normalt og fuldstændig ufarligt :-)

TAK skal du have det er lige ca så langt som jeg er henne nu 

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaaa det er normalt det fik jeg også hvergang og øv hvor træls men ja ikke noget at gøre ved

Ja det er nemlig død træls! Ødelægger det lidt! Tak fordi du gad svare

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Det er helt normalt og ganske ufarligt

Orgasmen fremprovokere sammetrækningerne i livmoderen.

Tak!!! Så skal jeg nok stoppe med at bekymre mig om det, men det er nu lidt irriterende alligevel!

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Det er ganske normalt! Under en orgasme trækker livmoderen sig jo sammen.... ligsom ved plukveer... så orgasmen giver dig plukveer...

Anmeld

18. juni 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja det er nemlig død træls! Ødelægger det lidt! Tak fordi du gad svare

jaaa nemlig det er træls men vi kan ikke gøre noget som helst øv

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det er ganske normalt! Under en orgasme trækker livmoderen sig jo sammen.... ligsom ved plukveer... så orgasmen giver dig plukveer...

Tak for svar dejligt at det ikke ser ud til, at jeg behøver bekymre mig mere, selvom det stadig er lidt irriterende!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.