Orgasme=plukveer når gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.637 visninger
23 svar
1 synes godt om
18. juni 2012

Anonym trådstarter

Syntes godt nok det er lidt pinligt så er lige anno! Håber nogen gider at svare alligevel.

Sagen er den at hver ENESTE gang jeg får orgasme, så får jeg simpelthen plukveer! Er det normalt? Bør man så overhovedet få orgasme eller skal man holde sig fra sex og alt der ligner, for at slippe for at få dem? Nogle gange får jeg dem selvfølgeligt også selvom jeg ikke får orgasme. Men tænker det er dumt at fremprovokere dem, når jeg nu ved de kommer efter en orgasme?

Nogen kloge kvinder derude der ved noget om det? Bliver rigtig glad hvis i gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Syntes godt nok det er lidt pinligt så er lige anno! Håber nogen gider at svare alligevel.

Sagen er den at hver ENESTE gang jeg får orgasme, så får jeg simpelthen plukveer! Er det normalt? Bør man så overhovedet få orgasme eller skal man holde sig fra sex og alt der ligner, for at slippe for at få dem? Nogle gange får jeg dem selvfølgeligt også selvom jeg ikke får orgasme. Men tænker det er dumt at fremprovokere dem, når jeg nu ved de kommer efter en orgasme?

Det er helt normalt og ikke farligt med mindre det bliver ved og ved og ved og bliver regelmæssige

Anmeld

18. juni 2012

Bryndis

Anonym skriver:

Jeg fik også altid plukveer efter orgasme da jeg var gravid. Og det gjorde jeg næsten hver gang tror. Især hvis det var klitoris-orgasme. Hihi

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det er helt normalt og ikke farligt med mindre det bliver ved og ved og ved og bliver regelmæssige

SUPER!!!! Tusind tak for dit svar

Anmeld

18. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

SUPER!!!! Tusind tak for dit svar

Så lidt

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Bryndis skriver:

Jeg fik også altid plukveer efter orgasme da jeg var gravid. Og det gjorde jeg næsten hver gang tror. Især hvis det var klitoris-orgasme. Hihi

Skønt at vide jeg langt fra er den eneste tusind tak fordi du gad svare!!!

Anmeld

18. juni 2012

Vivian87

Nu ved jeg jo af gode grunde ikke hvor langt henne du er, men sådan havde jeg det også indtil jeg nåede uge 25-26 tror jeg, og min jordemor sagde det var helt normalt og fuldstændig ufarligt :-)

Anmeld

18. juni 2012

Bryndis

Anonym skriver:

Skønt at vide jeg langt fra er den eneste tusind tak fordi du gad svare!!!

Det var da så lidt

Anmeld

18. juni 2012

Masig

Anonym skriver:

Sådan er det også her... Det er helt normalt og nej hvis alt ellers er i orden, så skal man på ingen måde holde sig fra sex pga plukveer (min JM's udtalelse, hun er stor fortaler for en masse sex under graviditeten hehe)

Så hyg du bare videre alt det du vil

Anmeld

18. juni 2012

B&J

jaaa det er normalt det fik jeg også hvergang og øv hvor træls men ja ikke noget at gøre ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.