Anonym skriver:
Dette spørgsmål omhandler ikke mig men min stakkels mor
og den er anno fordi jeg ikke vil udstille mig selv er nemlig lidt flov over emnet :s
Min mor har min lille bror på 15 og han er helt ustyrlig! Og min mor ved ikke hvad hun skal kan gøre for han s*ider højt og helligt på alt hvad hun siger til ham. Han ryger, drikker, stjæler, taler grimt og er voldelig! Min mor kan ikke have noget som helst i huset længere og han får ikke lommepenge længere fordi han ikke hjælper i huset. Hun har før oplevet at flasker er forsvundet (flaskepant) penge fra hendes pung og nu er det så gar en pose med bon og tøj for over 1100 kr der er forsvundet som han sjovt nok påstår han ikke har taget...? Hun er ved at blive kørt helt ned, politiet er kommet hjem med ham 4 gange pga. butikstyveri og en gang fordi han havde stjålet en knallet som min mor kom til at betale 2000 kr for i skades reperation og han pjækker fra skole.. Derud over så har han sprædt rygter hos hans venners forældre om at han ikke får mad hjemme hos mor?!!! 
Hvad gør man lige?
Syntes simpelthen det er så synd for hende men hun er bare ikke få sig selv til at acceptere at hun ikke kan håndtere ham...
Vil så gerne hjælpe hende og har flere gange lyst til at rive hovedet af knægten fordi han behandler hende på den måde 
Gode råd ville være lækkert?!
Tak fordi i gad læse med 
Ej hvor er det altså synd for din mor.
Men en mor kæmper jo videre uanset hvad..
Jeg har selv for nogle år siden da jeg var teenager, så var jeg heller ikke særlig sød overfor min mor overhovedet, og det er jo ikke nogen undskyldning for at opføre sig grimt..
Jeg tænker om der er en far i nærheden af knægten? - Måske han har brug for en faderrolle, eller generelt bare en mand, der kan gøre nogen ting sammen med ham, så han ikke bliver "glemt"... Jeg ved ikke om din mor er alene om ham uden en far, men jeg tror det ville hjælpe lidt på det, hvis en mand kom ind i hans liv, og viste ham hvordan man skal respektere folk omkring en..
Men syntes da bestemt ikke din mor skal blive ved med at leve på den måde, har hun prøvet at tage en alvorlig snak med ham, fortalt ham hvordan hun har det? 
Anmeld