Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Okay, det kunne jo godt være det var det samme der gjorde sig gældende for mit vedkommede. Jeg tænker også, at når de første test var så svage, kunne det godt være min krop ikke rigtig har "opdaget" at jeg er gravid, og derfor jeg får mens. Jeg ved det ikke jeg håber virkelig også på den er der! Og at den bliver der!
Okay, det kunne jo godt være det var det samme der gjorde sig gældende for mit vedkommede. Jeg tænker også, at når de første test var så svage, kunne det godt være min krop ikke rigtig har "opdaget" at jeg er gravid, og derfor jeg får mens. Jeg ved det ikke jeg håber virkelig også på den er der! Og at den bliver der!
jeg fik at vide af en læge på sygehuset, at det selvfølgelig ikke er optimalt at bløde under en graviditet, men at de oplever at flere og flere faktisk gør det uden det har betydning.. såå
held og lykke med det .. ser frem til en opdatering
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissTas skriver: jeg fik at vide af en læge på sygehuset, at det selvfølgelig ikke er optimalt at bløde under en graviditet, men at de oplever at flere og flere faktisk gør det uden det har betydning.. såå held og lykke med det .. ser frem til en opdatering
Anonym skriver: Testen er positiv her til morgen også. Stregen er noget tydligere end igår, men der tog jeg også testen om eftermiddagen. I dag tog jeg til morgen. Ringer til lægen, så snart de åbner
Testen er positiv her til morgen også. Stregen er noget tydligere end igår, men der tog jeg også testen om eftermiddagen. I dag tog jeg til morgen. Ringer til lægen, så snart de åbner
Hvor er det fedt for jer,.Mange gange tillykke med det - Og super god graviditet <3
Anonym skriver: Det viste jeg slet ikke kunne lade sig gøre på den måde min mor var gravid med tvillinger i hendes første graviditet, hvor den ene så "døde" længere henne i forløbet, og den kom ikke ud selv. Men kan man godt bare udstøde den ene uden der sker noget med den anden?
Det viste jeg slet ikke kunne lade sig gøre på den måde min mor var gravid med tvillinger i hendes første graviditet, hvor den ene så "døde" længere henne i forløbet, og den kom ikke ud selv. Men kan man godt bare udstøde den ene uden der sker noget med den anden?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128