Hmm, gravid eller ikke gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Ja, ring til lægen i morgen Nu må du have klart svar

Det var mere hvis du som jeg selv, ikke ville kunne vente med at få fat på lægen - så kunne du teste selv igen og igen.

for positivt svar fra lægen

Er også meget utålmodig, men nu må jeg se, hvad de siger imorgen

Tak !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Åh så  jeg virkelig finger for den er der
Husk at komme med update

Testen er positiv her til morgen også. Stregen er noget tydligere end igår, men der tog jeg også testen om eftermiddagen. I dag tog jeg til morgen.
Ringer til lægen, så snart de åbner

Anmeld

18. juni 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Testen er positiv her til morgen også. Stregen er noget tydligere end igår, men der tog jeg også testen om eftermiddagen. I dag tog jeg til morgen.
Ringer til lægen, så snart de åbner

Anmeld

18. juni 2012

Lotus86

Det kunne godt lyde som om, at du har været gravid med tvillinger, men så har udstødt den ene.

Jeg krydser fingre for, at der stadig er en sund og rask spire i din mave

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Tak

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Det kunne godt lyde som om, at du har været gravid med tvillinger, men så har udstødt den ene.

Jeg krydser fingre for, at der stadig er en sund og rask spire i din mave

Det viste jeg slet ikke kunne lade sig gøre på den måde min mor var gravid med tvillinger i hendes første graviditet, hvor den ene så "døde" længere henne i forløbet, og den kom ikke ud selv. Men kan man godt bare udstøde den ene uden der sker noget med den anden?

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Der er ingen der siger du har været gravid med tvillinger... men det kan være tilfældet .... MEN nogle bløder altså bare alligevel selvom de er gravide...  Krydser fingre for dig!!

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Der er ingen der siger du har været gravid med tvillinger... men det kan være tilfældet .... MEN nogle bløder altså bare alligevel selvom de er gravide...  Krydser fingre for dig!!

Ja, har godt nok læst meget om det med blødninger i graviditeten, fordi jeg ikke bare ville opgive håbet pga. en blødning, men da der så kom sådan en ret stor grålig klump ud, vidste jeg at det nok ikke var så godt. Så var helt sikker på, at jeg havde mistet. Men det kan da godt være det bare var en ganske harmløs blødning

Håber de krydsede fingre hjælper!

Anmeld

18. juni 2012

MissTas

Anonym skriver:

Ja, har godt nok læst meget om det med blødninger i graviditeten, fordi jeg ikke bare ville opgive håbet pga. en blødning, men da der så kom sådan en ret stor grålig klump ud, vidste jeg at det nok ikke var så godt. Så var helt sikker på, at jeg havde mistet. Men det kan da godt være det bare var en ganske harmløs blødning

Håber de krydsede fingre hjælper!

jeg blødte nok en 5 gange gennem min graviditet, blev dog holdt nøjere øje med pga det, men de har alle været harmløse ved mig.. jeg havde bare en meget skrøbelig livmoderhals. Så bare det mindste, så begyndte den at bløde. Jeg sidder med en datter i armene i dag på 4 mrd. Sååå, jeg tror du er gravid

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

jeg blødte nok en 5 gange gennem min graviditet, blev dog holdt nøjere øje med pga det, men de har alle været harmløse ved mig.. jeg havde bare en meget skrøbelig livmoderhals. Så bare det mindste, så begyndte den at bløde. Jeg sidder med en datter i armene i dag på 4 mrd. Sååå, jeg tror du er gravid

Okay, det kunne jo godt være det var det samme der gjorde sig gældende for mit vedkommede. Jeg tænker også, at når de første test var så svage, kunne det godt være min krop ikke rigtig har "opdaget" at jeg er gravid, og derfor jeg får mens. Jeg ved det ikke jeg håber virkelig også på den er der! Og at den bliver der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.