Hmm, gravid eller ikke gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Jeg tør ikke sige noget. Jeg synes du skal teste igen i morgen, eller helst i overmorgen. Så burde du kunne få et klart svar Håber den forbliver positiv!

Tak! Håber jeg også. Kan bare ikke forstå den ikke er mere positiv, når det er 51 dage siden jeg sidst havde mens (hvis jeg ikke skal tælle den med her fra d. 6.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Syntes du skal kontakte lægen, enten for at blive sendt til scanning, eller det mest sikre... At få taget bp, så de kan se om tallene stiger...

Ja, håber på de vil tage en blodprøve, vil gerne have klar besked snart!

Anmeld

17. juni 2012

Madam Blå

Anonym skriver:

Tak! Håber jeg også. Kan bare ikke forstå den ikke er mere positiv, når det er 51 dage siden jeg sidst havde mens (hvis jeg ikke skal tælle den med her fra d. 6.)

Nej, det kan jeg egentlig heller ikke forstå. Men synes bare man har hørt så meget om de teste, at jeg nok ikke ville turde stole kun på det.

Hvis du kan, så vent helst to dage med at teste igen, ellers så test i morgen tidlig, og igen i overmorgen, så har du tre tests at sammenligne med - så burde du kunne vide noget Om stregen bliver mere eller mindre tydelig.

Ellers må du op til lægen igen

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Hehe,.
Jeg ville gerne havde i så fald tillykke med det
Men kunne ikke finde ud af om det ville være posetivt ud fra dit indlæg,.!
Men TILLYKKE

Tak
Nej, jeg må indrømme jeg er lidt i vildrede over hele det her forløb. Først at teste positiv, så tro det er mistet og nu er jeg måske gravid igen?
Men det er helt klart et ønskebarn (hvis det viser sig der er noget), som har været længe undervejs!

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Nej, det kan jeg egentlig heller ikke forstå. Men synes bare man har hørt så meget om de teste, at jeg nok ikke ville turde stole kun på det.

Hvis du kan, så vent helst to dage med at teste igen, ellers så test i morgen tidlig, og igen i overmorgen, så har du tre tests at sammenligne med - så burde du kunne vide noget Om stregen bliver mere eller mindre tydelig.

Ellers må du op til lægen igen

Ja, det kunne jeg selvfølgelig gøre. Hvis den bliver svagere er det vel et tegn på, at det er på vej ud af kroppen, og hvis den bliver tydligere eller er det samme, kan det vel kun tyde på at der er noget Ved ikke, tror jeg prøver at ringe til lægen imorgen

Anmeld

17. juni 2012

Chili

Anonym skriver:

Ja, det er nok det eneste rigtige at gøre Må høre hvad de siger imorgen!

Ja gør det

Krydser

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Ja gør det

Krydser

Tak !

Anmeld

17. juni 2012

onlyme

Anonym skriver:

Tak
Nej, jeg må indrømme jeg er lidt i vildrede over hele det her forløb. Først at teste positiv, så tro det er mistet og nu er jeg måske gravid igen?
Men det er helt klart et ønskebarn (hvis det viser sig der er noget), som har været længe undervejs!

Åh så  jeg virkelig finger for den er der
Husk at komme med update

Anmeld

17. juni 2012

Madam Blå

Anonym skriver:

Ja, det kunne jeg selvfølgelig gøre. Hvis den bliver svagere er det vel et tegn på, at det er på vej ud af kroppen, og hvis den bliver tydligere eller er det samme, kan det vel kun tyde på at der er noget Ved ikke, tror jeg prøver at ringe til lægen imorgen

Ja, ring til lægen i morgen Nu må du have klart svar

Det var mere hvis du som jeg selv, ikke ville kunne vente med at få fat på lægen - så kunne du teste selv igen og igen.

for positivt svar fra lægen

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Åh så  jeg virkelig finger for den er der
Husk at komme med update

Tak for det !

Det skal jeg nok !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.