er her en taber gruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Plysbjørnen

Vidunderligeunger skriver:

mig ik forstå 

opretter du en gruppe? 

Nej nej... Jeg er ikke plusmedlem... De er de eneste der kan... og de er også de eneste der kan skrive i dem... Vi andre som ikke betaler kan kun se på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Vidunderligeunger

Aniteb skriver:

Nej nej... Jeg er ikke plusmedlem... De er de eneste der kan... og de er også de eneste der kan skrive i dem... Vi andre som ikke betaler kan kun se på

nå... jeg har været plus medlem, men jeg "brugte" det ikke, så valgte det fra igen.. Måske jeg sku prøve igen..

Anmeld

20. juni 2012

M (:

Vidunderligeunger skriver:

Jeg skal nemlig ha tabt de sidste par kilo fra gaviditeten, ændret mine kostvaner og sænket min fedtprocent væsentligt! Jeg er tyndfed (og det er ikke bare noget jeg tror, det ER jeg). Min fedtprocent er alt for høj, men jeg er ikke tyk/buttet det sidder på organer og så er alt på mig slasket og jeg trænger virkelig til at ændre livsstil efter to graviditeter med marabou chokolade, flødeboller osv som en dagligdagsting..

Inden jeg blev gravid havde jeg en trænet krop og løb 3-4 gange i ugen 4-8 km alt efter hvor god tid jeg havde. Gik til zumba en gang i ugen og et mave-balle-lår hold. det synes jeg deaværre ikke der er tid til længere.

Denne gang vil jeg gerne tabe mig/ stramme op ved at gå 8 km hver dag.(er på barsel). Tage min cykel når jeg skal hente den store i dagpleje (der er 5 km hver vej). undgå sukker, mælk, mørkt kød og for meget frugt (max 2 om dagen, resten grøntsager på til de 600 gram).
Og så vil jeg gerne enten prøve spinning eller begynde at svømme, svømning er først muligt når vores svømmeghal åbner igen..

Jeg ved jeg kan, jeg skal bare lige ha et skub og nogen til at støtte når jeg virkelig får lyst til det usunde, eller fpr nedtur over at løbeturen ikke blev gennemført uden at gå osv.. 

Så er der andre derude som også er igang? Er der evt. en tabergruppe herinde??
Jeg har en eksamen d. 26 juni og vil starte derefter. Ikke fordi jeg så vil proppe mig med chokolade indtil da, men jeg skal ha læst rigtig meget så har ikke tid til at starte før efter den eksamen

Knus fra en top-motiveret.

Tabergruppen på facebook - en rigtigt god gruppe, hvor man kan få støtte, gode råd og et kærligt spark i numsen, når motivationen kniber.. Flere i gruppen har siden 01.01.2012 tabt +10 kg (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.