Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu som Moar skriver: Jeg vil gerne være med i en tabergruppe, hvis vi skal oprette en? :-) Jeg mangle 2-3 kg af min graviditetskilo, og så de 10 der sad i forvejen!
Jeg vil gerne være med i en tabergruppe, hvis vi skal oprette en? :-) Jeg mangle 2-3 kg af min graviditetskilo, og så de 10 der sad i forvejen!
super jamen det kunne vi godt gøre... skal vi lave en tråd om det og sådan, eller hvordan?
Vidunderligeunger skriver: super jamen det kunne vi godt gøre... skal vi lave en tråd om det og sådan, eller hvordan?
Aniteb skriver: Jeg kan ikke finde den
Jeg kan ikke finde den
Aniteb skriver: Ja... Jeg vil meget gerne tabe mig... Jeg har bare en rygrad som en kogt regnorm, så det går ikke synderligt godt... Men jo har da en små 35-36 kg der hænger for godt fast
Ja... Jeg vil meget gerne tabe mig... Jeg har bare en rygrad som en kogt regnorm, så det går ikke synderligt godt...
Men jo har da en små 35-36 kg der hænger for godt fast
Nettemor skriver: Det kan være den er lukket.. Jeg kan desværre ikke finde ud af at linke måtte jeg er på fra mobilen..
Det kan være den er lukket.. Jeg kan desværre ikke finde ud af at linke måtte jeg er på fra mobilen..
Loa skriver: Fnis... Kunne ikke lade være og grine.En kogt regnorm
Fnis... Kunne ikke lade være og grine.En kogt regnorm
Hehe altid noget jeg kunne more dig.
jeg kan se at der er en gruppe ved navn slanke/støtte(et eller andet). men man skal være PLUS for at komme med.
Men skal iøvrigt også være PLUS for at oprette en gruppe. Hvis det er en der opretter så skal jeg gerne gøre opmærksom på den
Vidunderligeunger skriver: jeg kan se at der er en gruppe ved navn slanke/støtte(et eller andet). men man skal være PLUS for at komme med. Men skal iøvrigt også være PLUS for at oprette en gruppe. Hvis det er en der opretter så skal jeg gerne gøre opmærksom på den
Det er bare helt okay...
Aniteb skriver: Det er bare helt okay...
mig ik forstå
opretter du en gruppe?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128