er her en taber gruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Københavnermor

Jeg vil gerne være med i en tabergruppe, hvis vi skal oprette en? :-) Jeg mangle 2-3 kg af min graviditetskilo, og så de 10 der sad i forvejen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Vidunderligeunger

Nu som Moar skriver:

Jeg vil gerne være med i en tabergruppe, hvis vi skal oprette en? :-) Jeg mangle 2-3 kg af min graviditetskilo, og så de 10 der sad i forvejen!

super jamen det kunne vi godt gøre... skal vi lave en tråd om det og sådan, eller hvordan?

Anmeld

20. juni 2012

Københavnermor

Vidunderligeunger skriver:

super jamen det kunne vi godt gøre... skal vi lave en tråd om det og sådan, eller hvordan?

Det ville være en god ide.. Jeg troede jeg havde svaret dig igår, men jeg måtte have lukket skærmen for hurtigt!

Anmeld

20. juni 2012

Nettemor

Aniteb skriver:

Jeg kan ikke finde den

Det kan være den er lukket.. Jeg kan desværre ikke finde ud af at linke måtte jeg er på fra mobilen..

Anmeld

20. juni 2012

Loa

Aniteb skriver:

Ja... Jeg vil meget gerne tabe mig... Jeg har bare en rygrad som en kogt regnorm, så det går ikke synderligt godt...

Men jo har da en små 35-36 kg der hænger for godt fast 

Fnis... Kunne ikke lade være og grine.

En kogt regnorm

Anmeld

20. juni 2012

Nettemor

Nettemor skriver:

Det kan være den er lukket.. Jeg kan desværre ikke finde ud af at linke måtte jeg er på fra mobilen..

Og er åbenbart heller ikke så god til at stave når jeg er på mobilen..

Anmeld

20. juni 2012

Plysbjørnen

Loa skriver:

Fnis... Kunne ikke lade være og grine.

En kogt regnorm

Hehe altid noget jeg kunne more dig. 

Anmeld

20. juni 2012

Vidunderligeunger

jeg kan se at der er en gruppe ved navn slanke/støtte(et eller andet). men man skal være PLUS for at komme med. 

Men skal iøvrigt også være PLUS for at oprette en gruppe. Hvis det er en der opretter så skal jeg gerne gøre opmærksom på den

Anmeld

20. juni 2012

Plysbjørnen

Vidunderligeunger skriver:

jeg kan se at der er en gruppe ved navn slanke/støtte(et eller andet). men man skal være PLUS for at komme med. 

Men skal iøvrigt også være PLUS for at oprette en gruppe. Hvis det er en der opretter så skal jeg gerne gøre opmærksom på den

Det er bare helt okay...

Anmeld

20. juni 2012

Vidunderligeunger

Aniteb skriver:

Det er bare helt okay...

mig ik forstå 

opretter du en gruppe? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.