er her en taber gruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.705 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Vidunderligeunger

Jeg skal nemlig ha tabt de sidste par kilo fra gaviditeten, ændret mine kostvaner og sænket min fedtprocent væsentligt! Jeg er tyndfed (og det er ikke bare noget jeg tror, det ER jeg). Min fedtprocent er alt for høj, men jeg er ikke tyk/buttet det sidder på organer og så er alt på mig slasket og jeg trænger virkelig til at ændre livsstil efter to graviditeter med marabou chokolade, flødeboller osv som en dagligdagsting..

Inden jeg blev gravid havde jeg en trænet krop og løb 3-4 gange i ugen 4-8 km alt efter hvor god tid jeg havde. Gik til zumba en gang i ugen og et mave-balle-lår hold. det synes jeg deaværre ikke der er tid til længere.

Denne gang vil jeg gerne tabe mig/ stramme op ved at gå 8 km hver dag.(er på barsel). Tage min cykel når jeg skal hente den store i dagpleje (der er 5 km hver vej). undgå sukker, mælk, mørkt kød og for meget frugt (max 2 om dagen, resten grøntsager på til de 600 gram).
Og så vil jeg gerne enten prøve spinning eller begynde at svømme, svømning er først muligt når vores svømmeghal åbner igen..

Jeg ved jeg kan, jeg skal bare lige ha et skub og nogen til at støtte når jeg virkelig får lyst til det usunde, eller fpr nedtur over at løbeturen ikke blev gennemført uden at gå osv.. 

Så er der andre derude som også er igang? Er der evt. en tabergruppe herinde??
Jeg har en eksamen d. 26 juni og vil starte derefter. Ikke fordi jeg så vil proppe mig med chokolade indtil da, men jeg skal ha læst rigtig meget så har ikke tid til at starte før efter den eksamen

Knus fra en top-motiveret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Plysbjørnen

Vidunderligeunger skriver:

Jeg skal nemlig ha tabt de sidste par kilo fra gaviditeten, ændret mine kostvaner og sænket min fedtprocent væsentligt! Jeg er tyndfed (og det er ikke bare noget jeg tror, det ER jeg). Min fedtprocent er alt for høj, men jeg er ikke tyk/buttet det sidder på organer og så er alt på mig slasket og jeg trænger virkelig til at ændre livsstil efter to graviditeter med marabou chokolade, flødeboller osv som en dagligdagsting..

Inden jeg blev gravid havde jeg en trænet krop og løb 3-4 gange i ugen 4-8 km alt efter hvor god tid jeg havde. Gik til zumba en gang i ugen og et mave-balle-lår hold. det synes jeg deaværre ikke der er tid til længere.

Denne gang vil jeg gerne tabe mig/ stramme op ved at gå 8 km hver dag.(er på barsel). Tage min cykel når jeg skal hente den store i dagpleje (der er 5 km hver vej). undgå sukker, mælk, mørkt kød og for meget frugt (max 2 om dagen, resten grøntsager på til de 600 gram).
Og så vil jeg gerne enten prøve spinning eller begynde at svømme, svømning er først muligt når vores svømmeghal åbner igen..

Jeg ved jeg kan, jeg skal bare lige ha et skub og nogen til at støtte når jeg virkelig får lyst til det usunde, eller fpr nedtur over at løbeturen ikke blev gennemført uden at gå osv.. 

Så er der andre derude som også er igang? Er der evt. en tabergruppe herinde??
Jeg har en eksamen d. 26 juni og vil starte derefter. Ikke fordi jeg så vil proppe mig med chokolade indtil da, men jeg skal ha læst rigtig meget så har ikke tid til at starte før efter den eksamen

Knus fra en top-motiveret.

En disideret "taber-gruppe" har vi vist ikke... Men vi er mange herinde der gerne vil tabe sig... og alle skriver et "pip" indlæg en gang i mellem 

Anmeld

18. juni 2012

Vidunderligeunger

Aniteb skriver:

En disideret "taber-gruppe" har vi vist ikke... Men vi er mange herinde der gerne vil tabe sig... og alle skriver et "pip" indlæg en gang i mellem 

vi = også dig??

Anmeld

19. juni 2012

Plysbjørnen

vi = også dig??

Ja... Jeg vil meget gerne tabe mig... Jeg har bare en rygrad som en kogt regnorm, så det går ikke synderligt godt...

Men jo har da en små 35-36 kg der hænger for godt fast 

Anmeld

19. juni 2012

Vidunderligeunger

Aniteb skriver:

Ja... Jeg vil meget gerne tabe mig... Jeg har bare en rygrad som en kogt regnorm, så det går ikke synderligt godt...

Men jo har da en små 35-36 kg der hænger for godt fast 

puha, så kan jeg godt se det oså for dig er rart med lidt støtte ind imellem.
Min rygrad er virkelig også bare ringe. Før i tiden kunne jeg sagtens holde en ny livsstil, men det er dælme svært nu synes jeg!!

Anmeld

19. juni 2012

Nettemor

Altså der er jo denne debat gruppe. Og ellers er der faktisk en facebook gruppe med folk herinde fra..

Anmeld

19. juni 2012

Vidunderligeunger

Nettemor skriver:

Altså der er jo denne debat gruppe. Og ellers er der faktisk en facebook gruppe med folk herinde fra..

den tror jeg faktisk, at jeg selv har oprettet i sin tid, men jeg meldte mig ud, da jeg blev gravid. Men det kan selvfølgelig også være en ny hvad hedder den?

Anmeld

19. juni 2012

Nettemor

Vidunderligeunger skriver:

den tror jeg faktisk, at jeg selv har oprettet i sin tid, men jeg meldte mig ud, da jeg blev gravid. Men det kan selvfølgelig også være en ny hvad hedder den?

Tabergruppen

Anmeld

19. juni 2012

Plysbjørnen

Nettemor skriver:

Tabergruppen

Jeg kan ikke finde den

Anmeld

19. juni 2012

SS82

Jeg er gået igang med at skal tabe mig. Ikke at jeg er overvægtig men synes bare ikke min krop er pæn. Jeg vil gerne smide 10 kg selv om mange siger det er for meget at det vil blive for lidt osv. Men nu er det min krop og mig der er ked af at se den i spejlet. Jeg er ikke sååå god til at droppe det søde helt. Men tænker meeeeeget over det. Prøver at spise sundt og holder mig helt fra sodavand, med mindre vi skal ud og spise eller noget. For mig er det også sindsyg vigtigt at det ikke bliver for surt for så giver jeg op.  

Jeg er begyndt at træne i motions center. Prøver at se om jeg kan komme der ned 3 gange om ugen men ellers i hvertfald 2 gange om ugen. Ved siden af løbet jeg også 2 til 3 gange om ugen ikke at det er mange km endnu men det kommer vel og lidt er bedre end ingen ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.