Hvad havde I trang til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg havde lyst til mælk. Ganske alm mælk og jeg drak min. 1 l om dagen. Til gengæld kunne jeg ikke drikke kaffe de første 6 mdr. Jeg drak nu alligevel 1 kop om morgenen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Mira0911

Havde ikke nogen spisevaner.. Tror egentlig bare folk kalder det spisevaner, fordi man fandt noget som kunne holde kvalmen nede og ikke andet....

Anmeld

30. april 2009

SaNiNa

Her er det is og mathilde kakaomælk (den blå)

Anmeld

30. april 2009

ivfmarie

Appelsiner, piratos og mælk... Dog ikke samme tid .

Anmeld

30. april 2009

charlottekri

jeg havde ikke trang til noget som helst... tværtimod... jeg har altid været meget glad for mad, men havde nu slet ikke lyst til noget som helst...
jeg arbejder med grise, og derfor var lugten af grisekød det værste!!!

Anmeld

30. april 2009

Diana...

AD AD AD MAD jeg kastet alt op jeg fik ned fy for pokker griner vand var godt og LIDT salat.

Anmeld

30. april 2009

3rollinger

LotteGabriella skriver:

hmm havde en lille træng til jordbær og koldskål og kunne ikke fordrage cola, leverpostej og bacon, hvilket jeg normalt ikke havde noget imod

men min mor sendte min far på døgntanken midt om natten for at hente appelsiner og de stærke piratos og ja den mest sindsyge jeg har hørt er min svigermor der sniffede ligthergas, så svigerfar måtte fjerne alle ligthere fra huset

Ej ja, det var godt nok vildt med lightergassen. Det maa da vaere lige til at faa stress af som manden.

Anmeld

30. april 2009

3rollinger

Dutte84 skriver:

Havde ikke nogen spisevaner.. Tror egentlig bare folk kalder det spisevaner, fordi man fandt noget som kunne holde kvalmen nede og ikke andet....

Hejsa

Jamen, jeg har aldrig haft kvalme af betydning i nogen af mine graviditeter, saa det var ikke derfor jeg spiste enten det ene eller det andet. Det med trangen ligger dybere end som saa for mange

Anmeld

30. april 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Jeg havde utrolig meget kvalme under hele min graviditet. Jeg havde virkelig svært ved at holde mad nede, så da jeg var 6 måneder henne havde jeg faktisk tabt mig 3 kg.

Jeg spiste rigtig mange parisertoast med skinke og ost og drak en hulens masse æblejuice og mælk. Desuden spiste jeg en softice næsten hver dag de sidste 2 måneder af min graviditet, det var simpelthen det eneste, der ikke kom retur.

Efter min graviditet er jeg blevet glad for søde sager, hvilket jeg aldrig har været før - lidt træls, synes jeg !

Anmeld

30. april 2009

Lone Jakobsen

ved mig svinger det meget.
i starten af hver graviditet kræver min krop salt og stærke ting. stærk mad, stærke bolcher eller lakrids.
senere er det meget i perioder jeg har brændende lyst til noget bestemt. kakao skal jeg gerne ha i litervis. men denne gang har det været ting som pikant ost og træstammer fra bageren der er et kæmpe hit.
en dag havde bageren glemt min træstamme da jeg købte kager til hele familien, og siden har jeg bare ikke ku få træstammer nok og når bilka har 4 i en æske, køber jeg gerne dem og spiser dem på under en dag.
men ellers er alt med chokolade bare noget min krop kræver, og gerne i meget store mængder. til gengæld går det meget dårligt med frugt og grøntsager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.