Hvad havde I trang til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2009

louisepigen23

Hele vejen igennem har det været appelsiner... tror aldrig jeg har spist så mange appelsiner før... I de sidste par måneder havde jeg også mega trang til is mmm...
Til gengæld kunne jeg ikke fordrage stegt flæsk og frikadeller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

Kloster

Hej.
Med Rasmus Spiste jeg enorm mange clemmentiner. Skulle sættes igang og på vej ud til sygehuset, åd jeg lige 1½ kg af dem Kunne ikke fordrage suppe (med boller)

Ved Nicolaj var det røde grape. spiste dem som appelsiner. Kunne ikke fordrage grill-mad - fx mac.

Ved Mads var det bare mad i det hele taget. Men nok mest chokolade og hvid brød.

Kloster

Anmeld

29. april 2009

Tina2

Mener ikke der var noget bestemt 1. gang men her 2. gang havde jeg voldsom trang til sunlolly vand-is i den sidste måned af min graviditet. Ku så nærmest heller ikke spise andet pga voldsom halsbrand og saaaaaaaaavnede kaffe!!!!!!

Anmeld

29. april 2009

bette

okay jeg indrømmer det... jeg var afhængig af cacao mælk... (2L om dagen)

og så sidst i graviditeten var det frugt og jordbær..... måtte bare have det..!!

til gengæld blev jeg ik så glad for kød.. og er det stadig ikke

Anmeld

29. april 2009

MariaMus

Jeg havde ingen trang til noget specielt mad, men var til sidst sulten hele tiden og spiste alt jeg kunne komme i nærheden af.
Tog heldigvis kun 10-12 kg på

Anmeld

29. april 2009

tascia

MAD MAD MAD... havde ikke noget jeg ikke kunne spise ej heller noget jeg bare skulle have! men holta op en appetit jeg havde!
kunne spise 24 timer i døgnet. hvilket også resulterede i +26 kg første gang og +22 kg anden gang.

efter den sidste graviditet er jeg begyndt at spise skimmelost, hvilket jeg aldrig har kunnet fordrage, men det er vist ikke unormalt at der også sker nogle ændringer i forhold til ens smagsløg, ligeså vel som med resten af kroppen...

//Natascia

Anmeld

29. april 2009

heaven

jeg skulle bare have kung fu-is.... og det var mere eller mindre fra dag 1!!! og min. 1 om dagen... har præsteret at vække manden ved midnat og sendt ham på tanken efter en... min jm synes det var liiidt sjovt, hun havde 3 andre i konsultationen, der havde det på samme måde..

kunne ikke fordrage kød....

Jannie

Anmeld

29. april 2009

Fam. Madsen

jeg havde en trang til lakridser.... og gerne de stærke men kunne ikke spise dem på grund af klavme... ellers spise jeg faktis næsten ikke pga min klavme

Anmeld

29. april 2009

Pia.

Trine Spanien skriver:

Hejsa

Jeg synes det kunne vaere sjovt at hoere om I havde trang til nogen bestemte foedevarer da I var gravide?

Da jeg var gravid med min nummer to havde jeg i starten stor trang til broed med tomat og olie paa hver morgen. Og efter broedet en glas cacaomaelk.

Under foerste graviditet var det mere ting jeg ikke ville spise, og som jeg stadig ikke ser noget hit i. Paa trods af at jeg foer graviditeten syntes det var laekkert.

Trine

Ved ikke om jeg havde den vilde trang til noget... MEN jeg slår vist alle når jeg siger at jeg inden jeg var gravid var vegetar og da jeg blev gravid med den første måtte jeg bare have ristede pølser - og fra den da af (Var faktisk i Tivoli da lysten pludselig kom over mig) spiste jeg kød igen....

Knus Pia, som har været ALT spisende under alle sine graviditeter...

Anmeld

30. april 2009

Mor.sander

Jeg har haft ekstrem trang til Citroner, lime og vandmelon i begge mine graviditeter....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.