Hvad havde I trang til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.821 visninger
33 svar
0 synes godt om
29. april 2009

3rollinger

Hejsa

Jeg synes det kunne vaere sjovt at hoere om I havde trang til nogen bestemte foedevarer da I var gravide?

Da jeg var gravid med min nummer to havde jeg i starten stor trang til broed med tomat og olie paa hver morgen. Og efter broedet en glas cacaomaelk.

Under foerste graviditet var det mere ting jeg ikke ville spise, og som jeg stadig ikke ser noget hit i. Paa trods af at jeg foer graviditeten syntes det var laekkert.

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

Sweet1978

Trine Spanien skriver:

Hejsa

Jeg synes det kunne vaere sjovt at hoere om I havde trang til nogen bestemte foedevarer da I var gravide?

Da jeg var gravid med min nummer to havde jeg i starten stor trang til broed med tomat og olie paa hver morgen. Og efter broedet en glas cacaomaelk.

Under foerste graviditet var det mere ting jeg ikke ville spise, og som jeg stadig ikke ser noget hit i. Paa trods af at jeg foer graviditeten syntes det var laekkert.

Trine

Jeg har ikke haft specielle spisevaner under nogen af mine graviditeter, men har spist meget frugt og kiks, for at holde kvalmen nede.

Anmeld

29. april 2009

Mutti2

Trine Spanien skriver:

Hejsa

Trine

Uhhh... Jeg havde den vildeste trang til bananer, ananas og mathilde kakao mælk.

Jeg spiste hver dag en stor skål ananas til middagsmad. (arbejdede i en sanwich-cafe, hvor det var muligt at spise ananas konstant.

Noget jeg ikke kunne fordrage, og ikke har kunne døje lige siden, er ALT med løg og hvidløg Lidt træls når man hverdag var tvunget til at skære rødløg på arbejdet

Knus Pernille

Anmeld

29. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min mor kunne spise en pose af de "mørkeblå" piratos om dagen under begge hendes graviditeter - det var det eneste der tog kvalmen

Anmeld

29. april 2009

Lusi

Jeg kunne til tider få den vildeste træng til oliven og dem guflede jeg da også en del af..
Men ellers var der mange ting jeg elskede før som jeg overhoved ikke kunne få ned, f.eks rejer.

Men ellers havde jeg ikke nogle ting jeg bare SKULLE ha..
Det kom mærkeligt nok først lige efter min fødsel, hvor jeg bare skulle have rosenkål, som jeg aldrig har kunne døje før.

Min mand synes jeg var belastende da de jo ikke lugter så godt, men da jeg en aften kl. 21 stod og kogte rosenkål, synes han altså jeg var FOR mærkelig..heh

Anmeld

29. april 2009

Heidi.

Trine Spanien skriver:

Hejsa

Trine

Med Frederikke... Skulle jeg have en Hvid Crunch chokolade hver morgen når jeg vågnede, dog ikke i starten, der brækkede jeg mig

Med Phillipa var det den røde Mathilde cacaomælk.. Den lavet på sødmælk.. Men der skulle jeg fedes op efter en indlæggelse grundet opkastninger, da jeg var 3 måneder henne...

Kh Heidi

Anmeld

29. april 2009

LotteGabriella

hmm havde en lille træng til jordbær og koldskål og kunne ikke fordrage cola, leverpostej og bacon, hvilket jeg normalt ikke havde noget imod

men min mor sendte min far på døgntanken midt om natten for at hente appelsiner og de stærke piratos og ja den mest sindsyge jeg har hørt er min svigermor der sniffede ligthergas, så svigerfar måtte fjerne alle ligthere fra huset

Anmeld

29. april 2009

Nemesis

Med den store SKULLE jeg have agurkesalat...jeg kunne blive helt desperat hvis jeg ikke kunne få låget af...så desperat at jeg bankede en skruetrækker igennem låget og åbnede det me dåseåbner...og softice...det var primært i vintermånederne så det var ikke nemt at opdrive, men McD´s milkshakes var en god erstatning.

Med bettefyren havde jeg ingen cravings men spiste meget frugt og fisk.

:-) Sisse

Anmeld

29. april 2009

Stumpen

Med Mathilde vekslede det mellem appelsiner og chokolade gennem hele graviditeten og under denne graviditet har jeg bare haft lyst til vandmelon og det er først inden for den sidste månede de er kommet på markedet, så ventetiden har været laaang...

Anmeld

29. april 2009

A.

pasta pasta og pasta og is ..har spist næsten kun pasta salat...men kun ikke spise kød og drikke kaffe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.