Operation ved fjernelse af indvendige kønsvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Anonym trådstarter

LevisMor skriver:

Det er fuld bedøvelse du får hvis du skal have dem fjernet, kender en som havde det engang, men det tager ikke specielt lang tid 

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Anonym trådstarter

JanetBJ skriver:

Nååeh hvad ved jeg ? aner faktisk ikke særlig meget om sådan noget .. jeg ved bare hvad jeg gjorde, bum . har faktisk ikke haft dem siden, og det var i 2006, mener jeg ..

jeg aner ikke en DYT om det, men jeg tænker.. Hvis det kan blive så slemt at man KUN kan operere. Så har man vel kunne det længe. TRor du ikke? Jeg håber  at mine forbliver væk!

Anmeld

17. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

tak 

Problemet er lidt at jeg ikke kan hverken se eller mærke dem. De sidder godt gemt. Jeg opdagede det fordi det gjorde MØGONDT efter sex. Og så kunne jeg ligesom.. Lirke mig frem til.. NOGET der var underligt. Men jeg vil helt helt sikkert eftertjekkes et par gange ved lægen - det er jo ikke sikkert man får det hele med, og det blusser jo nemt op igen!

Ja de sidder nemlig godt gemt hvis de er indvendige 

Heldigvis er det aldrig blusset op hos mig igen, men de kan vel egentlig godt komme igen selvom det er så mange år siden? 

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Ja de sidder nemlig godt gemt hvis de er indvendige 

Heldigvis er det aldrig blusset op hos mig igen, men de kan vel egentlig godt komme igen selvom det er så mange år siden? 

Det må du nok sige 

sagtens. Det er den slags virus der er i kroppen resten af dit liv - ligesom Herpes Og så er risikoen for livmoderhalskræft jo forøget når man har det. Så jeg skal for sure vaccineres!

Anmeld

17. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Det må du nok sige 

sagtens. Det er den slags virus der er i kroppen resten af dit liv - ligesom Herpes Og så er risikoen for livmoderhalskræft jo forøget når man har det. Så jeg skal for sure vaccineres!

Jeg er desværre for gammel til den vaccination - ellers havde jeg også fået den  Jeg husker til gengæld at blive tjekket hvert 3 år for livmoderhalskræft. Det minder mig om at jeg snart får en indkaldelse igen 

Anmeld

17. juni 2012

Fenja09

Anonym skriver:

øv!
Jeg ved ikke hvorfra jeg har mine. Min ekskæreste er "clean" og det samme er min nuværende kæreste. Så det er måske fra et håndklæde, eller noget.  Men det du gennemgik var vel ikke en operation så? Det er det her

Jeg ved ikke 100 % hvordan det foregår, men går ud fra at du kommer i fuld narkose, som hvis du skulle have fjernet ydre kondylomer.

Vil også lige tilføje, at det kun smitter ved hud til hud /slimhinde kontakt og ikke via håndklæder, toiletsæder osv.

Det er en virus som man kan gå med meget længe inden der kommer symptomer på det.

/Fenja

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg ved ikke 100 % hvordan det foregår, men går ud fra at du kommer i fuld narkose, som hvis du skulle have fjernet ydre kondylomer.

Vil også lige tilføje, at det kun smitter ved hud til hud /slimhinde kontakt og ikke via håndklæder, toiletsæder osv.

Det er en virus som man kan gå med meget længe inden der kommer symptomer på det.

/Fenja

okay, tak for svar!

Je g fik at vide at lægen at det sagtens kan smitte via håndklæde. Intet problem.  på netdoktor står der at man typisk smitter ved hud-til-hud kontakt.

Anmeld

17. juni 2012

Fenja09

Anonym skriver:

okay, tak for svar!

Je g fik at vide at lægen at det sagtens kan smitte via håndklæde. Intet problem.  på netdoktor står der at man typisk smitter ved hud-til-hud kontakt.

Hvis man læser på gynæokologiske klinikker, så vil du se at der står at det ikke kan smitte sådan. Men kan godt være at der er delte meninger. Det er jo bare en kønssygdom og kønssygdomme smitter via hud til hud / seksuel kontakt.

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Hvis man læser på gynæokologiske klinikker, så vil du se at der står at det ikke kan smitte sådan. Men kan godt være at der er delte meninger. Det er jo bare en kønssygdom og kønssygdomme smitter via hud til hud / seksuel kontakt.

det var dog underligt at jeg så både kan læse mig til andet, og at min læge siger det Men pyt skidt. 

Anmeld

17. juni 2012

mortilnoahogmelina

Du kan skrive privat til mig .så vil jeg hellere end gerne forklare .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.