Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
.... Er der nogle der har prøvet det? Jeg er slemt ramt. MEGET slemt ramt. Og skal derfor opereres. Jeg har googlet her og der, men kan intet finde om selve bedøvelsen. Er der nogle der ved om det er ved lokalbedøvelse eller hvordan?
help, piger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aner desværre intet om det. Men jeg vil ikke lige smutte før jeg har ønsket dig held og lykke. Det lyder ikke rart Håber for dig at de forsvinder af det
Anonym skriver: .... Er der nogle der har prøvet det? Jeg er slemt ramt. MEGET slemt ramt. Og skal derfor opereres. Jeg har googlet her og der, men kan intet finde om selve bedøvelsen. Er der nogle der ved om det er ved lokalbedøvelse eller hvordan? help, piger
Jeg søgte lige på google og fandt det her, håber det kan bruges..
http://oevrige.alerisph.dk/koensvorter_kondylomer.asp
Jeg fik engang kønsvorter på min livmoderhals - pga. en ex-kæreste der var utro
Jeg blev ikke bedøvet, men jeg blev podet med noget eddike. Det er tilbage i 99-00, så det er efterhånden nogle år siden, så jeg ved ikke om de gør det på samme måde mere
Miss Church skriver: Aner desværre intet om det. Men jeg vil ikke lige smutte før jeg har ønsket dig held og lykke. Det lyder ikke rart Håber for dig at de forsvinder af det
Tusinde tak
Miss-86 skriver: Jeg søgte lige på google og fandt det her, håber det kan bruges.. http://oevrige.alerisph.dk/koensvorter_kondylomer.asp
Tusinde tak!
Babymor2010 skriver: Jeg fik engang kønsvorter på min livmoderhals - pga. en ex-kæreste der var utro Jeg blev ikke bedøvet, men jeg blev podet med noget eddike. Det er tilbage i 99-00, så det er efterhånden nogle år siden, så jeg ved ikke om de gør det på samme måde mere
øv!Jeg ved ikke hvorfra jeg har mine. Min ekskæreste er "clean" og det samme er min nuværende kæreste. Så det er måske fra et håndklæde, eller noget. Men det du gennemgik var vel ikke en operation så? Det er det her
PT skriver: Jeg kender en, der også havde det.Hun var under fuld bedøvelse, og så blev det fjernet med laser.
Jeg kender en, der også havde det.Hun var under fuld bedøvelse, og så blev det fjernet med laser.
okay, tak for svar! Jeg er meget, meget slemt ramt, så jeg tror det er under fuld narkose så. Jeg vidste bare ikke om det rent faktisk var en mulighed.
Anonym skriver: øv!Jeg ved ikke hvorfra jeg har mine. Min ekskæreste er "clean" og det samme er min nuværende kæreste. Så det er måske fra et håndklæde, eller noget. Men det du gennemgik var vel ikke en operation så? Det er det her
Nej, ikke en operation - men jeg var i hvert fald i behandling på sygehuset Jeg blev penslet af nogle omgange. Jeg kan ikke huske om de snakkede om operation den gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128