Operation ved fjernelse af indvendige kønsvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.094 visninger
33 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Anonym trådstarter

.... Er der nogle der har prøvet det? Jeg er slemt ramt. MEGET slemt ramt. Og skal derfor opereres. Jeg har googlet her og der, men kan intet finde om selve bedøvelsen. Er der nogle der ved om det er ved lokalbedøvelse eller hvordan?

help, piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Miss Church

Aner desværre intet om det. Men jeg vil ikke lige smutte før jeg har ønsket dig held og lykke. Det lyder ikke rart 
Håber for dig at de forsvinder af det 

Anmeld

17. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

.... Er der nogle der har prøvet det? Jeg er slemt ramt. MEGET slemt ramt. Og skal derfor opereres. Jeg har googlet her og der, men kan intet finde om selve bedøvelsen. Er der nogle der ved om det er ved lokalbedøvelse eller hvordan?

help, piger 

Jeg søgte lige på google og fandt det her, håber det kan bruges..

http://oevrige.alerisph.dk/koensvorter_kondylomer.asp

Anmeld

17. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

help, piger 

Jeg fik engang kønsvorter på min livmoderhals - pga. en ex-kæreste der var utro 

Jeg blev ikke bedøvet, men jeg blev podet med noget eddike. Det er tilbage i 99-00, så det er efterhånden nogle år siden, så jeg ved ikke om de gør det på samme måde mere 

Anmeld

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg kender en, der også havde det.

Hun var under fuld bedøvelse, og så blev det fjernet med laser.

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Aner desværre intet om det. Men jeg vil ikke lige smutte før jeg har ønsket dig held og lykke. Det lyder ikke rart 
Håber for dig at de forsvinder af det 

Tusinde tak 

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Jeg søgte lige på google og fandt det her, håber det kan bruges..

http://oevrige.alerisph.dk/koensvorter_kondylomer.asp

Tusinde tak!

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg fik engang kønsvorter på min livmoderhals - pga. en ex-kæreste der var utro 

Jeg blev ikke bedøvet, men jeg blev podet med noget eddike. Det er tilbage i 99-00, så det er efterhånden nogle år siden, så jeg ved ikke om de gør det på samme måde mere 

øv!
Jeg ved ikke hvorfra jeg har mine. Min ekskæreste er "clean" og det samme er min nuværende kæreste. Så det er måske fra et håndklæde, eller noget.  Men det du gennemgik var vel ikke en operation så? Det er det her

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

PT skriver:

Jeg kender en, der også havde det.

Hun var under fuld bedøvelse, og så blev det fjernet med laser.

okay, tak for svar!  Jeg er meget, meget slemt ramt, så jeg tror det er under fuld narkose så. Jeg vidste bare ikke om det rent faktisk var en mulighed.

Anmeld

17. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

øv!
Jeg ved ikke hvorfra jeg har mine. Min ekskæreste er "clean" og det samme er min nuværende kæreste. Så det er måske fra et håndklæde, eller noget.  Men det du gennemgik var vel ikke en operation så? Det er det her

Nej, ikke en operation - men jeg var i hvert fald i behandling på sygehuset  Jeg blev penslet af nogle omgange. Jeg kan ikke huske om de snakkede om operation den gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.