Operation ved fjernelse af indvendige kønsvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Vial

Er det helt oppe ved livmoderhala og det er slemt, så vælger de nok at fjerne det ved laser. Det sker i fuld narkose. Evt over flere gange. Kan dog klares på en dag, så ingen længere indlæggelse. God bedring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Nemesis

under min 2 graviditet var jeg MEGEt hårdt ramt. Jeg endte også med at blive opereret og normalt foregår det i fuld narkose, men pga. jeg var gravid blev det med rygmarvsbedøvelse.

Dagene efter var Virkelig smertefulde..jeg besvimede vitterlig af smerte..men måtte jo heller ikke få noget stærkere end panodil!

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Nej, ikke en operation - men jeg var i hvert fald i behandling på sygehuset  Jeg blev penslet af nogle omgange. Jeg kan ikke huske om de snakkede om operation den gang 

okay Det kan ikke lade sig gøre her. jeg er for hårdt ramt

Anmeld

17. juni 2012

JanetBJ

Da jeg havde det, blev de penslet hos lægen og jeg fik sådan noget væske til at "fryse" dem med, nærmest .. aner ikke hvad det hedder .. og anede ikke at man kunne opererer dem væk i dag ? sikke meget der sker indenfor sundhedsektoren

Anmeld

17. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

okay Det kan ikke lade sig gøre her. jeg er for hårdt ramt

Okay, det er jeg ked af at høre - men håber du får det bedre  Et godt råd, husk endelig at gå til de tjek bagefter, hvis du får dem  Jeg døjede i mange år med et sår på min livmoderhals - jeg kunne ikke selv mærke det, heldigvis. Sjovt nok, så havde jeg ikke noget sår mere, da jeg skiftede læge 

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

JanetBJ skriver:

Da jeg havde det, blev de penslet hos lægen og jeg fik sådan noget væske til at "fryse" dem med, nærmest .. aner ikke hvad det hedder .. og anede ikke at man kunne opererer dem væk i dag ? sikke meget der sker indenfor sundhedsektoren

Jeg vil stærkt formode at man "altid" har kunne operere dem væk - når de er som mine er, så er det fysisk umuligt andet Og de bliver jo kun større, jo længere tid manhar dem. Men jeg ville ønske, at jeg "bare" kunne gøre som du gjorde 

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

under min 2 graviditet var jeg MEGEt hårdt ramt. Jeg endte også med at blive opereret og normalt foregår det i fuld narkose, men pga. jeg var gravid blev det med rygmarvsbedøvelse.

Dagene efter var Virkelig smertefulde..jeg besvimede vitterlig af smerte..men måtte jo heller ikke få noget stærkere end panodil!

NEJ SERIØST?! shit. Er det ok jeg skriver et brev til dig, vil du så forklare lidt nærmere? 

Anmeld

17. juni 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

.... Er der nogle der har prøvet det? Jeg er slemt ramt. MEGET slemt ramt. Og skal derfor opereres. Jeg har googlet her og der, men kan intet finde om selve bedøvelsen. Er der nogle der ved om det er ved lokalbedøvelse eller hvordan?

help, piger 

Det er fuld bedøvelse du får hvis du skal have dem fjernet, kender en som havde det engang, men det tager ikke specielt lang tid 

Anmeld

17. juni 2012

JanetBJ

Anonym skriver:

Jeg vil stærkt formode at man "altid" har kunne operere dem væk - når de er som mine er, så er det fysisk umuligt andet Og de bliver jo kun større, jo længere tid manhar dem. Men jeg ville ønske, at jeg "bare" kunne gøre som du gjorde 

Nååeh hvad ved jeg ? aner faktisk ikke særlig meget om sådan noget .. jeg ved bare hvad jeg gjorde, bum . har faktisk ikke haft dem siden, og det var i 2006, mener jeg ..

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Okay, det er jeg ked af at høre - men håber du får det bedre  Et godt råd, husk endelig at gå til de tjek bagefter, hvis du får dem  Jeg døjede i mange år med et sår på min livmoderhals - jeg kunne ikke selv mærke det, heldigvis. Sjovt nok, så havde jeg ikke noget sår mere, da jeg skiftede læge 

tak 

Problemet er lidt at jeg ikke kan hverken se eller mærke dem. De sidder godt gemt. Jeg opdagede det fordi det gjorde MØGONDT efter sex. Og så kunne jeg ligesom.. Lirke mig frem til.. NOGET der var underligt. Men jeg vil helt helt sikkert eftertjekkes et par gange ved lægen - det er jo ikke sikkert man får det hele med, og det blusser jo nemt op igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.