Hvornår havde i navnet klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Ciss

Med den første havde vi tre alternativer klare før fødslen. Da vi først fik hende i armene var det helt klart, hvad hun skulle hedde, så familien fik det at vide samme dag.

Den anden gang blev vi slet ikke enige, før drengen var flere uger. Nøj, hvor fik vi mange forslag fra familien. Da vi endelig klarede at blive enige tog vi en ringerunde, så alle fik det at vide med det samme. Så slap vi mere mas om sagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Rsa

christina92 skriver:

Hej folkens

Kom sådan til at tænke på hvornår havde i navnet klar og Hvornår blev det offentliggjort for familie og resten af verdenen??

Hav en fortsat god søndag

3-4 uger efter min datter blev født, fandt vi et navn vi kunne blive enige om....

Anmeld

17. juni 2012

K&S

christina92 skriver:

Hej folkens

Kom sådan til at tænke på hvornår havde i navnet klar og Hvornår blev det offentliggjort for familie og resten af verdenen??

Vores søn har heddet Anton siden MD-scanningen, hvor vi fandt ud af, at vi ventede en dreng

Anmeld

17. juni 2012

onlyme

christina92 skriver:

Hej folkens

Hej
Ved min søn fra sidste år var vi så forvirret hele graviditeten igennem,. Og kunne overhovede ikke blive enige om et drengenavn,.
En aften brugte jeg navnet Benjamin da jeg snakkede til ham, det hørte manden og sagde ja det skal han da hedde,. Og tænk sig han lignede en dejlig lille Benjamin <3

Med min lille pige i mavsen vidste vi det allerede før jeg blev gravid ;-) For i første graviditet var vi bum bare enige om hvis det blev en pige var det en lille lærke

Og med Benjamin blev det offenligtgjordt på fødegangen
Men denne gang med Lærke, da jeg fortalte jeg var gravid

Anmeld

17. juni 2012

Rebecca55

christina92 skriver:

Hej folkens

Vi troede vi havde dem klar inden jeg fødte, men vi ombestemte os da de kom til verden og vi fik børnene at se...

Anmeld

17. juni 2012

Pige2009

christina92 skriver:

Hej folkens

Jeg har altid vidst at min datter, hvis jeg fik sådan en engang, skulle hedde Laura

Anmeld

17. juni 2012

Mor Christa

Her havde vi først navnet klar da han var omkring en uge tror jeg :-) Og victor (som han hedder) kom først på tale efter jeg havde født. Vi stod og ville vælge mellem Malthe, Mikkel eller Victor.. Men ja - tror han var en uge gammel da han "fik" sit navn, og vi fortalte venner og familie omkring det

Anmeld

17. juni 2012

chael

Da de kom ud til os i vores arme.

Havde en masse på bud, men intet fast.

Og når vi har sat os på navn, har vi alligevel ændret det når det kom ud

*C

Anmeld

17. juni 2012

lio

Pigenavn allerede inden graviditet, men da vi til md fandt ud af vi venter en dreng så gik der få uger så havde vi det på plads og familien var med med det samme, de skal liige øve sig i udtalelsen nemlig..

Anmeld

17. juni 2012

JH12

Vi blev enige om pigenavnet da vi påbegyndte projekt baby og da vi fortalte folk vi ventede os, sagde vi samtidig hvad baby skulle hedde hvis det blev en pige, hvilket der blev
Drenge navne bliver vi vidst aldrig enige om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.