Hvornår havde i navnet klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Vi vidste Ida skulle hedde Ida fra den dag vi havde MD scanning og fortalte alle det

Næste gang vil jeg holde både køn og navn hemmeligt for dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
christina92 skriver:

Hej folkens

Kom sådan til at tænke på hvornår havde i navnet klar og Hvornår blev det offentliggjort for familie og resten af verdenen??

Hav en fortsat god søndag

Ved min datter havde vi en "liste" med et par navne, men hun fik sit navn få minutter efter fødslen. Efter et par dage fandt vi også ud af, hvad hendes andet fornavn skulle være.

Med min søn havde jeg også en "liste", og han fik også sit navn ganske få minutter efter, han var født.

Det blev offentliggjort med det samme til familie og venner

Anmeld

17. juni 2012

christina92

PT skriver:

Ved min datter havde vi en "liste" med et par navne, men hun fik sit navn få minutter efter fødslen. Efter et par dage fandt vi også ud af, hvad hendes andet fornavn skulle være.

Med min søn havde jeg også en "liste", og han fik også sit navn ganske få minutter efter, han var født.

Det blev offentliggjort med det samme til familie og venner

Det er også sådan vi vil gøre  Vi har bare allerede bestemt vores klare favorit, men vi kan ikke sige noget med sikkerhed før vi ser hende

Anmeld

17. juni 2012

Maja_4000

Et par måneder før fødslen .. Vi vaklede dog stadig lidt mellem 2 , så det blev først offentliggjort efter vi havde set hende

Anmeld

17. juni 2012

Maja_4000

rikkeregnbue skriver:

Vi vidste Ida skulle hedde Ida fra den dag vi havde MD scanning og fortalte alle det

Næste gang vil jeg holde både køn og navn hemmeligt for dem

Held og lykke med at holde kønnet hemmeligt Hehe

Anmeld

17. juni 2012

HeXeri

christina92 skriver:

Hej folkens

Kom sådan til at tænke på hvornår havde i navnet klar og Hvornår blev det offentliggjort for familie og resten af verdenen??

Vi havde først navnet klar 14 dage efter det var for sent at sende papirene ind. Havde ikke talt om navne før fødslen, ville først se ham an. Folk fik det at vide som vi talte med dem efter beslutningen, han er ikke døbt

Anmeld

17. juni 2012

2babygirls

christina92 skriver:

Hej folkens

Vi havde et pigenavn klar i goood tid, kan ikke huske hvor hurtigt.
Men vi fortalte at blev det en pige skulle hun hedde det.
Da hun så kom havde vi alligevel svært ved at fastsætte hendes navn fordi det jo så var for altid.
Men det endte med Madeleine, for hun er jo en lille prinsesse

Anmeld

17. juni 2012

Madam Blå

christina92 skriver:

Hej folkens

Tre dage efter hun var født fik hun sit navn. Vi skulle lige være sikre på det

Sjovt som det er forskelligt. Hver gang min kæreste kaldte baby i maven for navnet, syntes jeg det var helt forkert! Så jeg bad ham faktisk lade være. Hun hed lillepigen eller baby i maven indtil hun var tre dage gammel

Anmeld

17. juni 2012

B&J

pige navnet har jeg altid haft i hovede og da jeg var 14uger henne ca så bestemte min kæreste hvis det blev en dreng så var det daniel.... kun mine jordmøder og min mor viste det blev til navnet daniel da han kom ud vi viste ikke han var en dreng...... også fik resten af familie navnen i kirken da han blev døbt

Anmeld

17. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja_4000 skriver:

Held og lykke med at holde kønnet hemmeligt Hehe

Haha, jeg tror heller ikke det lykkedes for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.